... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
michalm2010 napísal:Michal, dal som tam Mann a problém bol aj pred výmenou. Menil sa kvoli tomu, lebo som myslel ze ten stary to ma za sebou. Po vymene vsetko ok, akurat problem so štartovanim pretrvava. Ked je 0, -1 nastartuje naprvu.. Ked je -5 rano a v noci bolo este menej, tak to štartne a zdochne, chytí až na tretí krát.skus dať aspoň minimálne MANN alebo najlepšie Originál
PeqpeK napísal:svoje urobil ten chiptuning a KN filter estelen urobi :)
PeqpeK napísal:svoje urobil ten chiptuning a KN filter estelen urobi :)
j4nkom napísal:Mne napríklad neukazovali žiadne relé žhavenia, len chybu žhaviče na prvom válci s potom nič s po niekoľkých dňoch chybu na pistom válci. Tak som vymenil žhaviče a relé žhavenia. Odporúčam iba BERU. Odvtedy maximálny kľud .Žhaviče ma napadli ako prvé spolu s RJ žhavičov. Ale čo som pozeral forum tak všade chalani pisali že keď to mali chybné tak to diagnostika vypísala, ja som bol na dvoch a sú tam len chyby popísané vyššie. Ani neviem tu pri nas ku komu ísť, asi sa prejdem ku simikovi do tt
michalm2010 napísal:ak si mal unik tlaku a nie len prasklinku, cez ktoru tlacilo olej, vplyv na vykon to mohlo mat... to iste ak si mal (a to uz si evidentne podla chybovej hlasky mal) problem s EGRLenže určite ten výkon podskočil pri prečistení sania, oprečistení a odkódovsní EGR , výmenou intercooleru za druhhý original( keďže pôvodný mal niekde dierku) +KN filtrová vložka do airboxu.
Len sa ťa chcem opýtať či aj keď pôvodný IC mal len mini dierku ktorú som nevedel nájsť na IC. Tam bola prasklina/dierka/povolený lisovaný spoj či to mohlo mat volyv na výkon, aj keď som nepočul žiadne pískanie, len oslzený IC?