Piatok, 18. Mája 2012, 21:41
Čaute. Tak kamarat mechanik mi tu v rakusku premeral Bosch diagnostikou aj vstreky, cerpadlo. Vraj vstreky vstrekujú v poriadku a rovnako. Takže to úplne vylúčil. Je to haluz, že to štartovanie je po každý krát iné. Je to asi tak, že keď za sebou štartujem párkrát tak to ide v poho, ale akonáhle nechám po krátkej jazde auto odstáť asi cca pol hodku, tak už dlho štartuje. A zas keď po sebe štartujem tak je to lepšie... A keď je cez noc odstáty tak to v celku dobre štartuje. Síce nie úplne ideálne ale lepšie. Myslel, že to može byť aj niečo s defend lockom, alebo čo... Išli sme aj podľa tej diagnostiky že ukazovalo aj jemu rail tlak menší. A vraj podavacie čerpadlo v nadrži. Odpojili sme ho, sitko bolo čisté, do fľaše pri potočení kľúčika napustilo cca 2 dcl nafty. Chcel by som sa spýtať či niekto nevie koľko by to malo správne naplniť..? Je to málo???? To ďalšie čerpadlo pod vodičom sme tiež odpojili a skúsili koľko paliva vytlačí do fľaše. A to dáva do pol litra. Viete mi napísať koľko by malo napustiť? Ešte sme skúšali či to nemôže byť akýmsi senzorom na motore, ktorý je treba len na naštartovanie. Vďaka za každú radu.... Ideme na to vylučovacou metódou.