... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
martiner18 napísal:Kamarat mal tu univerzalnu Delphi diagnostiku, a keď pozeral lambdy, tak mu pisalo:
Lambda pred katalyzatorem: 1 - aktivní
Lambda za katalyzatorem: 2 - aktivni
Samozrejme až keď sa motor zohrial na 90 predtym pisalo, obe neaktivne... takže neviem kde je pravda a prečo ELM nekresli graf na o2 sensor 1
janest napísal:Tak prečo ste na Delphi nekukli na graf ? A prečo si myslíš, že tú lambdu čo máš je OK ?
na to moje auto tam kamarat nemal v ponuke graf ak sa nemylim, je nova mohol by s nou byt problem ? Viem ju nejak zmerat mimo auta? Ja nemam s tym skusenosti nakoľko nikdy nebol problem myslel som že keď kupim bosch bude to taka lepsia značka .... kupil som podla vinka cislo dielu: 11787512975 od boschu 0258007142
Nejde mi do hlavy preco je 2jka v konektore prazdna (to bolo aj na tej starej) a v scheme je 2jka na 13 v stekri Genuine Bosch 0258007142
janest napísal:Graf na Lambdu v Delphi je ikona vpravo dole, sú tam asi tri či štyri . Keď to dáva numerickú hodnotu tak to dáva aj graf. Načo merať novú lambdu ? Zapoj ju do zástrčky, už som ti to písal. Pozor nahrieva sa ! Lambdu vyskúšaš aj tak, že ju zapojíš a podržíš nad plameňom sviečky a musí meniť hodnoty na výstupe signálu od 0,1 do 1,0 V. Ale ...., dráty si prepískal a vraj ich máš dobre. Tak potom " vo co gou" ?
janest napísal:Možno by si mal skúsiť inú appku na ELM 327 a taktiež nie každá čítačka ELM 327 musí byť ta správna ktorá vie prečítať všetko. Ja mám tiež jednú čo v iných autách ide ale v mojom ani za toho boha. Skôr by som sa prikláňal k výsledkom z Delphi ( je to síce číňan ) ale level je kdesi inde. Alebo ... nahoď v mobile všetky senzory: bank 1 ( 1 až 4 ) a bank 2 ( 1 - 4 ) v číselnej hodnote nie grafe aby sa ti zmestili na display či sa napätie neobjaví na niektorom inom.