... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

mmracing.sk
 
Jakub848
Autor témy
Príspevky: 9
Registrovaný: 5.2.2020
Auto: E46 316i 77KW Ex
Kraj: Žilinský

M43b19 77kw---->87kw

Piatok, 16. Apríla 2021, 10:31

M43B19 77kw---->87kw
Ahojte klubaci 😃 kedze mam 77kw a chcel by som z neho vybuchat o niečo viac tak sa chcem spytat rozdieli su mi jasne ecu vačka (aj ked vraj ma len ine čislo) a disa klapka a prave ta ma zaujima v prvom rade bolo mi povedane že kabelaž je rovnaka či je to 77 alebo 87 to znamena že kabel k disa klapke by tam mal byt ale hladal som zatial som ho nenašiel ak tam nieje je tu niekto kto by mi vedel povedat odkial to treba napinovat? A posledna otazka 😃 ma zmysel ju tam vobec davat ma taký vplyv na vykon? Vsetko toto sa pytam pretože mi jedna takato klapka prišla do cesty takmer zadarmo čiže či to využit alebo ju predat 😃 kedze v priebehu tyzda idem sa ide menit cely motor
 
Užívateľov profilový obrázok
Admik
Príspevky: 64
Registrovaný: 1.5.2013
Auto: E46 316i
Kraj: Košický
Bydlisko: Kosice

Re: M43b19 77kw---->87kw

Pondelok, 5. Februára 2024, 11:13

Stary prispevok, ale napisem koment.
Mam 77kw (316i) aj 87kw (318i).
Rozdiely su: pomer diferencialu, vacka, disa, soft.
Kabelaz je rovnaka. Na 77kw mi doslova vysi konektor pre disu.
77kw - 105HP / 5500RPM, 165Nm / 2500RPM
87kw - 118HP / 5500RPM, 118Nm / 3900RPM
Cize ako vidis, ma to vplyv na krutak, ktory je rozny pri inych otackach.
Osobne, radsej jazdim 77kw, ale to je len taky subjektivny nazor.
Co sa tyka spotreby, po meste krasnych 10, dialnica 8. Plati to pre obe :).
U mna su dva stavy - idezm, nejdezm.
BMW E46 316i 12.04.2000 (AX14355)
BMW E46 318i 28.05.1999 (JJ53687)
Ex: BMW E36 325i 16.06.1992 (FD76810)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných