Mám z teba halušky. Ten chaos čo popisuješ si reálne videl alebo si to len myslíš ? Sondy musia mať 2 a 2 rôzne koncovky. Pozri tu :
Lambdy. A zistiť sa to dá diagnostikou keď zapojíš iba jednú radu a druhú necháš odpojenú. Nesmú fungovať do kríža. Pokiaľ niekto cvakol kabeláž na aute a namontoval inú koncovku potom je riešením buď univerzálna sonda kde sa dá nainštalovať akákoľvek koncovka alebo rovnaká lambda z inej motorizácie čo má dostatočne dlhý prívod napr motor M43 ten má lambdy pod podlahou
diel č. 9 o dlžke 990 mm.
Ale ako píšem mám z teba halušky, pochopil som, že máš na aute 3 koncovky pre predné sondy a iba jednú pre zadnú sondu lebo na zadnej niekto priyebal koncovku z prednej, či ?
Lambdy sú rovnaké len káble sú rôznej dlžky a s rozdielnými koncovkami.
Ináč keď nemáš nádstavec na golu tak to meniť nebudeš a nechaj to na mechanika čo ti povie. Toto čudo :
nadstavec