... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Sk1r3x
Príspevky: 768
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: AUDI A6 C7
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: Klepkanie pri štarte aj pri jazde

Utorok, 15. Októbra 2013, 14:17

čo môže klepať na olejovom čerpadle ?

Ja mám v poslednej dobe divný problém , nie vždy to prejavuje, ale keď je motor studený tak mi od spodu motora z miesta zotrváku niečo cvaká , presne zvukom zotrváka tak tichúčko a potom to prestane.

A po novom mi niečo po štarte v takte jedného odpalu cvakne, trvá to tak 3 sekundy po štarte a postupne to zanikne.
Ale to zase môže byť vstrek.

Ale kamarátovi niečo cvaka aj 3-4 minuty a potom to uplne stíchne , otázne je či to môže byť práve ojničné ložisko , to by malo cvakať stále rovnako
 
PpeterM
Príspevky: 6
Registrovaný: 15.10.2013
Auto: 318i n42
Kraj: Košický

Re: Klepkanie pri štarte aj pri jazde

Utorok, 15. Októbra 2013, 20:09

Motor sme vybrali vrchom, cize napravnica zostala na svojom mieste. Klepanie islo zo spodu motora a stupnovalo sa s otackami motora. Naviac to bolo pocut pri nastartovani a pri 2000-3000 ot.
 
adrian63
Príspevky: 2
Registrovaný: 10.1.2023
Auto: Bmw e46 318ci
Kraj: Nitriansky

Re: Klepkanie pri štarte aj pri jazde

Utorok, 10. Januára 2023, 08:46

Mám podobný problém na 318ci pri studenom štarte mi motor zahrkoce. Keď vypnem a znovu naštartujem tak to už nespraví. Myslel som že to bude šponovák na reťazi ale nepomohlo. Neviete mi poradiť?
 
Užívateľov profilový obrázok
janest
Príspevky: 675
Registrovaný: 9.5.2010
Auto: E 46 318i Touring
Kraj: Prešovský

Re: Klepkanie pri štarte aj pri jazde

Štvrtok, 12. Januára 2023, 10:46

Kým sa pustiš do bádania na motore daj niekomu skontrolovať zotrvačník. Na starom aute bude klepať čokoľvek ale nie všetko klepanie je ohrozujúce. Vždy to bude o tom či sa to oplatí opravovať, ale to už je na tebe čo si vieš urobiť sám a kvôli čomu si odkázaný ísť do servisu.
Na YT je niekoľko návodov čo a ako skontrolovať.
Aj keby si tu dal video aj tak to nebude to čo by chcel mechanik počuť. Jednoducho na živo je to stále o inom a môžeš sa priamo zamerať na zdroj zvuku, no i tak nemáš istotu, že keď odstrániš jednú príčinu tak nezačneš počuť iné klepanie.
Najčastejšie je to zotrvák, spojkové ložisko, potom ojničné ložiská a tak všetok ten zvyšok hore na hlave.
Sú to opravy v stovkách eur preto tie auta idú do frcu lebo sa to už pôvodným majiteľom neoplatilo opravovať a chceli ešte čo to trhnúť na cene.
Na E46-kách sme koncoví majitelia kde už predaj nehrozí pokiaľ to nie je výnimočné auto. Takže udržať v prevádzke za rozumné peniaze to má zmysel ale robiť tomu absolútnu generálku s reštaurovaním do pôvodného stavu je iba pre finančných sado-masochistov.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných