... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
jascer napísal:Môže to byť iba subjektívny pocit. Píšem to preto lebo riadenie BMW má pomerne veľkú spätnú väzbu oproti iným autám. Myslím, že termín gumené riadenie nebol zvolený správne a zavádza to na zlý technický stav čo nemusí byť pravda. Nie je riešením aby si sadol do inej E 46, lebo to aj tak nepoznáš. Riešením je aby si niekto iný z E 46 sadol do tvojho auta. Potom ešte prichádza do úvahy tlak čerpadla ( ale to už je naozaj streľba od boku ). Každý hydraulický systém poháňaný motorom s premenlivými otáčkami musí mať rovnotlaký ventil ktorý je jeho súčasťou. Principiálne je to kalibrovaná pružina ktorá cez guličový ventil udržuje rovnaký tlak v systéme. Pokiaľ je unavená je tlak pracovný nízky a tým väčší prenos síl spätne do riadenia. Pokiaľ je vysoký je spätná väzba takmer bez odozvy - to je prípad ostatných áut spravidla s predným náhonom.Nazdar pani!
Mam problem ze aj pri najmensej nerovnosti alebo aj naznaku kolaje musim mierne chytat auto po ceste. Riadenie ma podla mna okolo stredovej polohy velku volu a posobi takym gumovym dojmom. Neviem posudit nesoferoval som inu e46 tak neviem ci to je ok.