Streda, 16. Februára 2011, 14:28
No tak dnes som skúšal prehodiť len panel a výsledok:
displej - funguje
pri fúkaní hore na čelné sklo - fúka na nohy
pri fúkaní na vodiča - fúka aj na čelné sklo
pri fúkaní na nohy - fúka na vodiča a aj na čelné sklo
regulácia teploty u vodiča - funguje
max chladenie - funguje
rýchlosti ventilátorov - fungujú
vnútorný okruh - funguje ( aj ovládanie z volantu )
ovládanie teploty u spolujazdca - funguje
tlačítko REST - nefunguje
ofuk čelného skla - funguje
chladenie - funguje
ohrev zadného skla - svieti, zatiaľ som neskúšal, či funguje ( zatiaľ je auto v garáži, uvidím keď vyrazí von )
pri zapnutí tlačidla AUTO sa automaticky zapína aj klimatizácia
- pri prvom nahodení panelu a bez zapnutia zapaľovania bolo počuť ako postupne prechádzajú klapky kúrenia od hora dole ( stále dokola )
- pri funkcii AUTO - raz klapky idú, raz nejdú
- nechápem, prečo namiesto fúkania hore, fúka dole?
- akú funkciu má tlačítko REST?
- takže vyzerá to na rovnaký problém ako pri E46
- a ešte sa domnievam, že teplota pri vodičovi a pri spolujazdcovi sa nebude dať rozdielne nastaviť, nakoľko na klíme je len jedno teplotné čidlo a to je umiestnené v strede panelu klímy
- neviete, či existuje nejaká sada na dodatočnú prerábku manuálnej klímy na automatickú?
- a ešte jedna vec, už na samotnej manuálnej klíme je všetko riadené elektronicky ( nie ako u E46 ), nie sú tam žiadna tiahla ani mechanické veci ( všetko je už ovládané cez potenciometre ), sú tam dva zväzky káblov, ktoré idú do dvoch konektorov ( tieto sú zhodné aj s automatickou klímou ) a jeden 14 pinový konektor je neobsadený