... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: E46 podvozok - moznosti, osetrenie slabiny?

Streda, 29. Mája 2019, 14:37

janest napísal:
Tak tak dobre hovoríš, všetky okruhové špeciály boli sedany a touringy iba sem tam nejaké kupé a kabrio ani jedno :)))))
To s tym nema nic spolocne.
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
janest
Príspevky: 675
Registrovaný: 9.5.2010
Auto: E 46 318i Touring
Kraj: Prešovský

Re: E46 podvozok - moznosti, osetrenie slabiny?

Streda, 29. Mája 2019, 14:47

OK , dlhý nosník priečneho obdĺžnikového prierezu sa krúti menej ako krátky :)
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: E46 podvozok - moznosti, osetrenie slabiny?

Streda, 29. Mája 2019, 15:01

O com trepes. Porovnavas e46 coupe so zavodakmi ? Uz len Z4 M coupe ma pomaly raz taku torznu tuhost ako e46 coupe.

A hej, cisla z BMW klamu, absencia Bckoveho stlpika s vacsim otvorom na dvere tiez . Predpokladam, ze aj siber podla teba pridava na torznej tuhosti.

A v USA sa napr. jazdi aj na touringoch (e46 aj e36).

Tu mas priamo cisla z BMW:

Sedan (w/o folding seats) : 18000Nm /deg of torsion
Sedan (w/folding seats) : 13000Nm
Sport wagon (w/folding seats) : 14000Nm
Coupe (w/folding seats) :12500Nm
Convertible :10500Nm
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných