Utorok, 9. Februára 2010, 22:19
Zdravim.Dnes som bol v BMW na výmenu opeja v automate. A samozrejme na kompletnej diagnostike a prehliadke. Vsetko chvala bohu bolo OK len jeden zhavic a cidlo alarmu vyhodilo sporadicku chybu. Ale dovod pre ktory pisem je iny. Upozornili ma,ze mam sacie potrubie co ma klapky(pretoze neskor zacali montovat bezklapkove potrubia) a teda dali mi aj navrch ci nechcem pre istotu odpojit hadicku na tlakovom ventile co ovlada klapky v sani. Udajne sa stava,ze sa klapky opotrebuju a uvolnia sa nity a rozpadnu a vcucne ich cez sanie do valca a samozrejme dalej uz hovorit nemusim.... Vraj taketo problemy riesia sem tam. A vtedy je to oprava za cca 4500 e. Preto zacali vyrabat a montovat,aby tomu predisli sacie potrubie bez tych klapiek. Vymena tochto potrubia cca 400e. Alebo u tochto typu potrubia co maju tie klapky ten ventil odpoja od tych klapiek podtlakovou hadickou. Dal som si to teda odpojit a teda klapky su stale otvorene a nefunkcne. Auto jazdi normalne ako predtym,ale mam blby pocit ci som spravil dobre.
Neviem ci mam jazdit na odpojenych klapkach,alebo mam ventil naspat zapojit a dufat,ze klapky vydrzia. Neriesil by som to keby ma na to neupozornili v BMW.
Poprosim tych ktori vedia o com je rec,aby sa vyjadrili aky maju na to nazor??? Dakujem za odpovede.
Jedna sa o E46 330XD
Naposledy upravil/-a
karcis v Streda, 10. Februára 2010, 00:14, upravené celkom 2 krát.
E46/BMW 330XD -touring, M-packet/Chrome-papket,
Seat Ibiza III. SPORT 1,9/81KW + čip
Benzín je do kosačiek-nafta do auta:).