... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
Speed320i napísal:Ved prave preto som sa rozhodol prejst na benzin a konkretne na tento motor...lebo je zname o nom ze je spolahlivy atd...po robote idem do mountfildu pre odsavacku..snad nema hrubu hadicku a vojde do hadicky od mierky oleja...Praveže ja som tiež ešte nepočul o generálke tohto motora kôli zlému ložisku (i keď nehovorím že sa nemôže stať). Pokiaľ viem, tak sú to jedne z naj motorov a práve preto sa samé zachovajú (pri pravidelnom servise). Ale som sám zvedavý či ti výmena oleja pomôže alebo budeš prvý čo ide robiť GO
Janest: Podľa teba by trebalo ktorý (dnešný) motor zachovať pre ďalšie generácie?
fafa111 napísal:Aj si s autom pojazdil?
Nemas tam, nejakeho fajciara? Ked fukne dym na to miesto, kde si citil, ze to fuka, tak by si mal najst podla toho z kade to fuka.
Teraz to klopka uplne nepravidelne a presne opacne.
Zvysis otacky a zacne klepat, predtym so zvysenim pretalo klepat.
Hydrostel uz nepocujem.
janest napísal:Lambda sondy samozrejme neklepú ale dávajú signál pre RJ motora ako má riadiť zapaľovanie. Pokiaľ máš veľa chýb neostáva nič iné iba odstraňovať jednu po druhej. Pokiaľ majú po technickom živote aj tak ich budeš musieť vymeniť - neprejdeš cez EK a skracuješ život katalyzátoru. A ešte máš aj väčšiu spotrebu. Čo ten odkaz ( vyššie) na e46fanatics.com ?