... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
bmwtt.sk
 
bmw 33Ocd
Príspevky: 180
Registrovaný: 14.4.2008
Bydlisko: Revuca

Štvrtok, 9. Októbra 2008, 20:12

ja mam 330 cd automat...ten isty nazor ...Brutal dobre auto....
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Piatok, 10. Októbra 2008, 12:40

alfi666 napísal:
...ani nahodou nebol ;) 135 kW verzia je "pumpa-dyza" ;)

...sa mi zda, ze je to rovnaky motor ako 2.0d 100kW akurat ma o dolezite 2 valce viac 8)




"PumpaDuesa"? BMW?
to hadam nie! :? :roll:
M57D30 aj M57TUD30 boli vzdy,
uz od pociatku vyvoja, CommonRail 8) 8)
(nastastie :P )
Prílohy
M57D30.png
2,9 135kW
M57D30.png (38.58 KiB) 2054 zobrazení
M57TUD30.png
3,0 150kW
M57TUD30.png (28.82 KiB) 2054 zobrazení
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmmm

Piatok, 10. Októbra 2008, 12:48

Tomášik napísal:
A nebol náhodou 3,0D od začiatku common rail?!



Bol to od začiatku 3.0D common rail...správne..... 8) 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Piatok, 10. Októbra 2008, 12:57

wow... tak to cumim :shock: ... tak sa ospravedlnujem za mylne info :roll:

2.0d 100kW je PD a kedze tie motory su z rovnakeho roku vyroby, tak som myslel, ze je to to iste, akurat o 2 valce viac :roll: ... bohuzial som si to neoveril cez ETK :roll: .... nechapem potom ale preco nezacali s common railom uz aj pri 4 valcoch :cry: :cry: ... a potom je este zaujimave, ze cim dosiahli vyssi vykon pri 204 konovom, ked obidve su common rail... :-k

Tym padom lutujem este viac, ze som nesiel do 3.0d :cry:
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:01

PumpaDuesy do tohto fora pls nepletme.
Bol to, sice velmi usporny, ale OMYL vylucne Volkswagenu.
A s novou generaciou CommonRail TDI patri minulosti...

Co sa tyka toho ze M57TUD30 "nejde dost dobre" jednoznacne
sa priklanam k predxadzajucim, ide o tech. problem.

Jazdil som aj na BMW o 150PS silnejsich, ale 3.0d ma taky
krutiaci moment, ze nastup tohto motora spucuje skoro ;)
vsetko na nasix cestach, takze o nedostatku vykonu nemoze
byt ani reci. Zvlast ak je motor v "lahkej" E46! :)
(Bohuzial na Slovensku je vacsina M57TUD30 v hroznych stavoch,
a ti ktori maju motor OK auto nepredavaju, preco by aj?! 8) )
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:03

OK chapem, ale potom ako sa oznacuje 2.0d 100kW? :roll: ... jak sa vola ten system?...
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hm

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:03

Od tohto roku začnu robit nemci tiež commonraily..do VW....konečne...eheeh 8) 8)
Naposledy upravil/-a TT-SIMIK v Piatok, 10. Októbra 2008, 13:05, upravené celkom 1 krát.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hm

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:05

alfi666 napísal:
OK chapem, ale potom ako sa oznacuje 2.0d 100kW? :roll: ... jak sa vola ten system?...


Je to klasické ako TDI, rotačné čerpadlo a vztreky.....Len TDi je registrovaná značka VW Group

+ odkaz do čoho sa všade montuje common rail.....
http://cs.wikipedia.org/wiki/Common_rail 8) 8)
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:12

alfi666 napísal:
wow... tak to cumim :shock: ... tak sa ospravedlnujem za mylne info :roll:

2.0d 100kW je PD a kedze tie motory su z rovnakeho roku vyroby, tak som myslel, ze je to to iste, akurat o 2 valce viac :roll: ... bohuzial som si to neoveril cez ETK :roll: .... nechapem potom ale preco nezacali s common railom uz aj pri 4 valcoch :cry: :cry: ... a potom je este zaujimave, ze cim dosiahli vyssi vykon pri 204 konovom, ked obidve su common rail... :-k

Tym padom lutujem este viac, ze som nesiel do 3.0d :cry:



alfi, to nie je o ETK
(ani M47 nie je PumpeDuese - ma klasicku dieselove cerpadlo)
ale neviem preco sa na 320d stazujes, ja jednu tiez mam a nemozem
povedat ani pol slova, taha krasne.
Aha! ty mas asi 100kW, ja mam M47TUD2 (150PS) ale taky velky
roziel tam aj tak byt nemoze....
Ja som ho kupoval pre mamu a vedome som nexcel 330, teraz
som velmi spokojny, jazdim aj na jej aute po Slovensku a nikdy
som sa na nedostatok nemohol stazovat (nie je to pretekarske
auto ale v ziadnom pripade nema nedostatok vykonu)
98% situacii riesis s prehladom!
Ked sa stazujes, skor by som sa na tvojom mieste mrkol ci mas
secko ok?
Diesel nie je benzinak, tam moze byt kopa prkotin.....
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:18

...mozno som len zhyckany z benzinu :roll:

Mne sa inak zda, ze to auto ma slaby tah vo vyssich otackach.. a to je nieco naco si nevladzem zvyknut... proste z benzinu som bol zvyknuty, ze tah(krutak) sa pekne postupne zvysoval z otackami....
Tu mi to funguje tak, ze okolo 1500-1800 zacne tlacit turbo kde je citit zatah ale uz okolo 2500 to slabne a dalej hore sa motor uz len vytaca, ale o nejakom prudkom tahu sa teda neda hovorit :roll:
Mozno je to turbom, mozno je katalyzator upchaty... bohvie... mozno tomu nic neni, len to proste lepsie nechodi :oops:
Bolo by to mozno vyskusat oproti inej 100kW 320d... a by sa ukazalo :?
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

hmm

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:20

Presne....PD to je iny system ako klasika rotačne čerpadlo....., je sice podobny,ale iny.....a CR..je najnovším a najvyužívanejším systémom..... 8)

"
Jak jsem již zmínil, systém common rail je v současnosti nejvyužívanější. A protože ho využívá mnoho automobilek, můžeme se setkat s velkým počtem zkratek. Tak například Fiat ho označuje jako JTD, Mercedes CDI, Citroën a Peugeot HDI, Ford TDCi, Hyundai CRDi, Renault dCi, Opel CDTi, Toyota D-4D, koncern Vokswagen TDI CR a tak dále. Odkazy na redakční testy některých z nich najdete pod článkem v sekci "Čtěte také"." :arrow:

http://www.youtube.com/watch?v=aGwV9ueH ... -odzvonilo


http://www.zavolantem.cz/clanky/common- ... -odzvonilo
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:32

alfi666 napísal:
...mozno som len zhyckany z benzinu :roll:

Mne sa inak zda, ze to auto ma slaby tah vo vyssich otackach.. a to je nieco naco si nevladzem zvyknut... proste z benzinu som bol zvyknuty, ze tah(krutak) sa pekne postupne zvysoval z otackami....
Tu mi to funguje tak, ze okolo 1500-1800 zacne tlacit turbo kde je citit zatah ale uz okolo 2500 to slabne a dalej hore sa motor uz len vytaca, ale o nejakom prudkom tahu sa teda neda hovorit :roll:
Mozno je to turbom, mozno je katalyzator upchaty... bohvie... mozno tomu nic neni, len to proste lepsie nechodi :oops:
Bolo by to mozno vyskusat oproti inej 100kW 320d... a by sa ukazalo :?



Ty si BA, mozes nekedy vyskusat moju 320d a povies ci taha slabo...
Druha vec je ze ak si zvyknuty hladat vykon >4000 rpm tak to u dieslov
cakas zbztocne. M47TUD2 sice pekne toci az do 4-4500 aj nemas pocit
ze sa dusi, ale nie je to benzinak. Ale u diesla to ani nema zmysel, lepsie
vykony (aj merane) dosiahnes ked ho tocis tak od 1900-3000(3200) a potom radis vyssie.
V ziadmon pripade mu vsak nedavaj PLNY pod 1800-1900 a na vysokom
prevodovom stupni (o studenom motore ani nehovorim - SMRRRT!!)
Pr.:
Na 3ke od 1500 poooomalicky zryxlim na 1900 a potom plneGULEEE :P
Na 4ke dtto, Na 5ke radsej podradim (6ku ty nemas....)
Je to halt iny styl jazdy na dieslaku...
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
Užívateľov profilový obrázok
GtheRacer
Príspevky: 599
Registrovaný: 4.8.2008
Auto: dake sa najdu...
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: ( SK )

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:41

alfi666 napísal:
...mozno som len zhyckany z benzinu :roll:

Mne sa inak zda, ze to auto ma slaby tah vo vyssich otackach.. a to je nieco naco si nevladzem zvyknut... proste z benzinu som bol zvyknuty, ze tah(krutak) sa pekne postupne zvysoval z otackami....
Tu mi to funguje tak, ze okolo 1500-1800 zacne tlacit turbo kde je citit zatah ale uz okolo 2500 to slabne a dalej hore sa motor uz len vytaca, ale o nejakom prudkom tahu sa teda neda hovorit :roll:
Mozno je to turbom, mozno je katalyzator upchaty... bohvie... mozno tomu nic neni, len to proste lepsie nechodi :oops:
Bolo by to mozno vyskusat oproti inej 100kW 320d... a by sa ukazalo :?



nak mi to neda...
nexce sa mi verit ze by M47 isiel tak ZLE!

Filtre mas vymenene?
Vsetky? Aj palivovy?
Aku naftu palis?
Hladam:
-> E39 v dobrom techn. stave M62B44TÜ manual
-> E90 LCI Styling 32 7Jx16 ET34 ponuknite...

---
Schopnosti sofera spoznas podla zvyskov much na bocnom okne.
(Walter R.)
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:44

Nedojdes v sobotu na letisko? na slalom? :) alebo dojdi dakedy na benzinove stretka ;)

Na studeno mu nikdy nenakladam, ale radim uz okolo 2000-2200 ... to zase neviem ci je dobre alebo nie :roll: .. no ale nesnazim sa ho nasilu zrychlovat... :wink:
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Piatok, 10. Októbra 2008, 13:46

GtheRacer napísal:
nak mi to neda...
nexce sa mi verit ze by M47 isiel tak ZLE!

Filtre mas vymenene?
Vsetky? Aj palivovy?
Aku naftu palis?


jj... mam vymene... naftu vacsinou OMV.... ale mozno je na odchode vstrekovacie cerpadlo ... lebo su pilinky v palivovom filtri... :roll:
No nic... ak to bude nim, tak ho necham dozit a pojde na repas :cry:
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 15 neregistrovaných