... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Sobota, 4. Októbra 2008, 15:22

bmw 33Ocd napísal:
asi tak maximalka 330 d je 242KM....


Potom by to malo byt asi ok. Najlepsie by bolo ak by si sa skusil previezt na rovnakom aute, ako taha a porovnal zo svojim.
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Sobota, 4. Októbra 2008, 22:23

akoze pri tych 2200-2300 ot. uz zatlaca do sedadla a citit ked pridam aj pri 1500 ot. ze taha ale vidi sa mi zeby malo lepsie ist.(kamosi co maju 1,9 tdi hovoria ze to ide na trojliter dost slabo, aj ked pochybujem ze sa na trojlitri niekedy vozili). tu maximalku nemam kde vyskusat lebo nemame tu az take dobre cesty ale minule som isiel s trojkou 140 a mal som asi 3500 otacok.Urcite pojdem na diagnostiku a zistim co a ako.
 
Ďuri320
Príspevky: 621
Registrovaný: 19.8.2007
Bydlisko: MA

motor ako prasa..

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 09:37

máš motor ako prasa, najskôr bude niekde nejaký defekt. diagnostika a peňaženka to vyrieši...aj na Daewoo si chodil na trojku 140km/h? :lol: :lol: :lol: trochu kultúrnejšie sa správaj k tomu motoru, pekne za studena max 2000ot a podobne. a hlavne to neporovnávaj s nejakými 1,9 tdi. :idea:
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 12:17

Este by som doplnil, ze aj TDi su vselijake, ale vacsina su to uz common raily a ty mas este klasicke vstrekovanie.... treba porovnavat 3.0d ale common railovy s TDi ;)
Jo.. a oktavka vazi tusim o 100-150 kg menej ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 14:21

no a da sa vaha vzduchu nejako odpojit a zistit tak ci je chyba v nej?? a kde ju v motorovom priestore najdem???za studena idem max 2000ot, pridavam az jak je medzi modrym a cervenym.
 
bmw 33Ocd
Príspevky: 180
Registrovaný: 14.4.2008
Bydlisko: Revuca

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 16:42

boze neporovnavajte Octaviu 1,9 tdi s motorom BMW 330 D....ved to je peklo a nebo.....booze....a este ten silnejsi 204 konovy...jaaaj....
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 20:58

sak viem ze to sa neda porovnavat a neviem kde som to porovnaval.ja som to iba spomenul.moje 330d ma 135kW.ako je to s tou vahou vzduchu??
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 22:31

bmw 330cd ? aky mas 204konovy motor v bmw??

MGSnake - oproti starym PD 1.9tdi musi ist 330d ovela ovela lepsie. Tu vahu odpoj a skus jazdit s nou, ak to pojde znatelne horsie, tak je v poriadku. Najdes ju lahko, je vpredu na motore pod tym mensim krytom co je hned vpredu a vedie tam hadica od sania, ten kryt je na tusim dvoch alebo troch inbus skrutkach, povolis ich a kryt das prec, budes mat pristup ku konektoru co vedie k vahe, tak ho len odpoj.
Najlepsie je skusit ak poznas niekoho co ma carsoft diagnostiku, skusit to za jazdy pod zatazou cez live data a sledovat aky silny signal dava vaha oproti nominalnemu. Tak isto mrknut plniaci tlak turba.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 22:51

airbone napísal:
bmw 330cd ? aky mas 204konovy motor v bmw??


no 3.0d common rail co sa daval do E46 facelift bol 204 konovy ak spravne viem ;) pred facelift vstrekovaci 3.0d ma nieco cez 180 ;) a myslim, ze MGSnake ma ten ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6634
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 23:06

alfi666 napísal:
no 3.0d common rail co sa daval do E46 facelift bol 204 konovy ak spravne viem ;) pred facelift vstrekovaci 3.0d ma nieco cez 180 ;) a myslim, ze MGSnake ma ten ;)


Mas pravdu, uz to vidim, je to M57D30 - 150kW. To som ani nevedel, myslel som ze sa tam daval len 135kW. Tak zrejme do 3ky sa 142kW nedaval tym padom (?).
 
bmw 33Ocd
Príspevky: 180
Registrovaný: 14.4.2008
Bydlisko: Revuca

Nedeľa, 5. Októbra 2008, 23:56

daval sa trojliter s vykonom 184 koni a potom s vykonom 204...mam tu cest vlastnit ten druhy a je skwely....na 184 konovom som nesiel ale taha urcite tiez vyborne.....
 
MGSnake
Autor témy
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Pondelok, 6. Októbra 2008, 12:19

mam ten 135KW motor, myslim ze je to 184 koni asi. no skusim to odpojit a potom dam vediet co a ako.Diki zatial chlapci :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
Saurus
Príspevky: 340
Registrovaný: 13.2.2008
Auto: Konečne nové 🤓
Kraj: Trenčiansky

Štvrtok, 9. Októbra 2008, 11:21

A nebol náhodou 3,0D od začiatku common rail?!
Ex: BMW 324TD E30
Ex: BMW 525i 24V E34
Ex: Peugeot 405 1,9D
Ex: BMW 325TD E36
Ex: Peugeot 406 HDI
Ex: BMW 525d, r.v. 03
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Štvrtok, 9. Októbra 2008, 11:48

...ani nahodou nebol ;) 135 kW verzia je "pumpa-dyza" ;)

...sa mi zda, ze je to rovnaky motor ako 2.0d 100kW akurat ma o dolezite 2 valce viac 8)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
kreveta
Príspevky: 97
Registrovaný: 9.10.2008
Auto: E60 LCI, 540i V8
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 9. Októbra 2008, 15:29

Mam E46 330d, 150kW/204PS, automat, na kickdown tlaci do sedadla v celom rozsahu. Ak ti niekto povie, ze to ide slabo, tak je debil. Tento radovy sestvalec je vrchol svojej doby v kategorii. Nehovoriac o tom nadhernom zvuku a zvuku v plnej akceleracii. Krajsi diesel si nemohol pocut.

Porovnavat s 1,9 TDI... :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných