... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
Georgo napísal:Zaujimalo ma, ze ak je pokazeny ten termostat na EGR, ci moze prepustat vodu z maleho do velkeho obehu. Ak by to tak bolo, tak to moze sposobovat to, ze sa voda neohreje. Nic ine ako termostat ma nenapadlo.
Trhanie je citit aj pocas jazdy, ale iba pri miernom plyne. Ked dam plny plyn, alebo staci pridat trochu viac, tak to nerobi. Moze to robit potenciometer na plynovom pedali?
Georgo napísal:Co ine to moze byt ked nie termostat?
Tempomat nemam (zatial :), takze to nemozem vyskusat ako pises. Na diagnostike by, ale mali vediet odsledovat % stlacenia plynoveho pedalu, nie?
mino84 napísal:No ja mam ten isty problem zo zohrievaním, nie a nie zohriať prejdem aj 20 km a dostane sa iba ku prvej paličke. Ale spozoroval som že pri vypnutom kurený sa zohreje rýchlejšie a ked zapnem kurenie tak palička trochu klesne. A termostat som už tiež menil.
Georgo napísal:Odvzdusnene mam dobre. Keby bolo zavzdusnene, tak sa skor motor prehrieva.
Co by to mohlo byt? Mam vymenit aj ten druhy termostat?
Nechcem chodit so studenym motorom, spotreba mi rastie raketovym tempom!!!
Georgo napísal:tak poviem ti pravdu, ze sa mi to moc nechce znovu rozoberat :).
Spravim ten test radsej na tom starom co som vymontoval a ked zistim, ze je OK, tak viem, ze je problem niekde inde, lebo teraz sa to sprava uplne rovnako ako predtym.
motor sa mi zohreje tak na tu palicku medzi modrym polickom a pracovnou teplotou. Takze by teoreticky mohol byt problem v tom mensom termostate (dajme tomu, ze je stale otvoreny). Ten nie je schopny prepustit tolko vody, aby sa motor nezohrial vobec, ale prepusti dost na to, aby sa nezohrial poriadne.
Co poviete na tuto uvahu? :)