Štvrtok, 21. Januára 2010, 13:48
trochu OT, už to že sa nejaké piliny z čerpadla zachytia na filtre, značí že je čerpadlo na odchode. O koľko viac by vydržalo, keby sa tam nedostala "špinavá" nafta, to je otázne. Keby sa ti čerpadlo zadrelo hneď, po výmene, bolo by to výmenou, ale až za dva týždne, koľko si najazdil? Zrátaj si koľko litrov nafty prešlo čerpadlom. A potom čo čerpadlo "neprehnalo" cez trysky, to sa vrátilo cez odpad znovu k filtru, a odtiaľ sa to nemôže dostať späť do čerpadla...
Dlho som hľadal servisnú príručku k tomuto autu. Podarila sa mi nájsť (síce v španielčine, ale lepšie ako nič). A tam nie je nič písané o odsávaní, otvoríš dekel, vymeníš filter a fičíš. Málo ľudí robí viac ako musia, preto sa mechanikovi nedivím.
Ani ja som to doteraz nevedel, keby sa alfi nevyjadril, tiež by ma nenapadla tá finta odsáť naftu.
môj názor