... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

obchodna sekcia
 
jura55
Príspevky: 39
Registrovaný: 31.7.2008
Bydlisko: Brno

Re: nepravidelný ťah e46 320d 100kW - problém

Piatok, 1. Mája 2009, 16:44

marosss napísal:
Pripojím sa aj ja k tejto téme. Tak isto 320d 100kw a tak isto chvílková strata výkonu citelná na 4. a 5tom stupni s chvílkovým znížením spotreby. Keď sa mi to podarí pridám sem aj krivku výkonu meraného na BMWday v profituningu. Autu namerali výkon 140 PS, ale na krivke boli viditelné velké pády.Ako prvé sa ma človek čo to meral pýtal či mám auto chipované, ja som ho nechipoval a keďže predošlí majiteľ už bol starší človek,tiež pochybujem. Povedali mi že to bude určite váha vzduchu(povedali to naraz dvaja Profitunneri). Cez víkend som bol v BMW v Ba a pýtal som sa či mi po napojení na diagnostiku budú vedieť povedať, či mám K.O.alebo O.K. váhu vzduchu. Vraj len keď kúpim novú a dám si niekde zmerať výkon a porovnám s tou krivkou z profituninngu tak uvidím, či to bolo tým.Tak to ďakujem za odbornú radu.Keby mal niekto tento problém s týmto istým motorom a podarilo sa mu ho vyriešiť tak napíšte ako. Túto tému som našiel na fórach viackrát, ale vačšinou zostali nedokončené s tým, že človek čo ten problém mal ani nenapísal, či to nejako doriešil alebo téma úplne odbočila.
Stále ma to ťahá začať výmenou váhy vzduchu, je vždy nutné po jej výmene robiť nejaké programové úpravy?, niekde som čítal, že sa auto po nejakých km s váhou spáruje(iný výraz ma nenapadol) samo.Po odpojení váhy, ide auto ovela horšie a spotreba je vysoká. Može byť váha len funkčná a nefunkčná, alebo funkčná ale hodnoty už nemerá úplne presne?

Ahoj, mel jsem ted samy problem:
1. Mas tam puvodni vahu vzduchu? Jestli ne, nech si zkontrolovat verzi softwaru.
2. Zkus odpojit EGR podtlakovou hadicku
3. Ja jsem jeste menil i podavaci cerpadlo v nadrzi (za litr a pul na ebayi) - po otoceni klicku do prvni polohy lehce piskalo - jsou tam jakesi uhliky nebo co rikal mechos a ze se nema cosi deje a pak to muze davat malo nafty.
E60, 525d, rv.2005
 
Užívateľov profilový obrázok
marosss
Príspevky: 331
Registrovaný: 18.6.2008
Bydlisko: MA

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Streda, 12. Augusta 2009, 07:12

Takže sa k problému vraciam, keď som riešil iné veci. Všimol ešte niečo nové, mám teraz teraz volant s tempomatom, keď mám tempomat na cca 90km rýchlosti a začnem pridávať nie nohou, ale tlačítkom + na volante, tak mi to tú dieru v záťahu úrobí dokonca dva krát. Už si musím konečne nájst čas zájst s tým do BMW, nič iné mi asi nezostáva, len ma sere napr.to že mi v BMW povedali,že k váhe vzduchu mi nevedie povedať či je dobrá alebo nie, a to by ma zrovna dosť zaujímalo
 
irons
Príspevky: 45
Registrovaný: 14.4.2009
Auto: BMW 320d E46
Kraj: Bratislavský

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Streda, 12. Augusta 2009, 21:01

Soj chlape, mam sice 110 kw motor, ale bolo to nieco podobne, pri cca 2000 ot mi motor reagoval zle na pridavanie, velmi pomaly, niekedy vobec, az ked som pridal fest a automat podradil tak tahal ako sa patri. Na fakture zo servisu boli menic tlaku turba + regulacny ventil (pravdepodobne podtlakovy na naklapanie lopatiek) a diagnostika samozrejme.
 
Užívateľov profilový obrázok
kenedy_e46
Príspevky: 636
Registrovaný: 2.7.2007
Bydlisko: Námestovo

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Utorok, 8. Decembra 2009, 15:27

Takze kukal som tento problem v TIS od BMW a tam popisuju ako mozna chyba pry akceleracii tlak paliva od filtra paliva ku vysokotlakemu cerpadlu ktory ma byt pri zapnutom zapalovani v rozsahu 3500-7000mbar a vedenie na prepade ma mat 200-800 mbar.
 
vt-zui
Príspevky: 29
Registrovaný: 2.10.2009
Auto: 320d 100kw
Kraj: Prešovský
Bydlisko: vranov n/t

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Štvrtok, 17. Decembra 2009, 22:58

nazdar
Naposledy upravil/-a vt-zui v Sobota, 16. Apríla 2011, 22:06, upravené celkom 2 krát.
 
vt-zui
Príspevky: 29
Registrovaný: 2.10.2009
Auto: 320d 100kw
Kraj: Prešovský
Bydlisko: vranov n/t

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Štvrtok, 17. Decembra 2009, 23:03

.....
Naposledy upravil/-a vt-zui v Sobota, 16. Apríla 2011, 22:07, upravené celkom 2 krát.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Štvrtok, 17. Decembra 2009, 23:59

ak si skusal aj ine turbo, tak to bude asi odchadzajuce cerpadlo :roll: .. na tychto autach casty problem...
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
JanVelky
Príspevky: 6
Registrovaný: 15.1.2009
Kraj: Nitriansky

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Piatok, 18. Decembra 2009, 06:27

Ja som mal rovnaký problém pri predchadzajucom bmw 320D 100kw e46 (uz ma to nebavilo preto som ho vymenil za novsie :)) )

Ale k teme: Tiez som skusal menit asi vsetko mozne, palivove cerpadlo, filtre, vahu vzduchu, precistenie celeho systemu (aj turba), pre istotu nahraty new soft (2x), vyskusal som aj chip(trosku lepsie - mozno len psychika) a stale to iste. Na diagnostike vsetko ok. Zaujimave je ze ked som pridaval tak na 1/2 az 2/3 plynu tak to islo hladko bez preblemov a prejavovalo sa to len pri kick-downe na 4 -5 pri otackach 2000 -2300.

Bol som s tym aj v Bawarii TN, BB u roznych "specialistov" na bmw (vymena vahy vzduchu), ale nic. Toto je vec s ktorou sa da jazdit, ale stale viac a viac sere.

Takze moja rada ako to vyriesit je vymena auta ;) . Viem, ze ste tu iny fachmani a verim, ze sa najde riesenie. Moje je len tak na odlahcenie.
320D e90
 
vt-zui
Príspevky: 29
Registrovaný: 2.10.2009
Auto: 320d 100kw
Kraj: Prešovský
Bydlisko: vranov n/t

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Piatok, 18. Decembra 2009, 12:45

alfi666 napísal:
ak si skusal aj ine turbo, tak to bude asi odchadzajuce cerpadlo :roll: .. na tychto autach casty problem...

a koklo taka sranda moze stat, nemusi byt nove. myslim to cerpadlo.
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Piatok, 18. Decembra 2009, 18:12

Musi byt nove/repasovane.... repas stoji cca 1000 eur...
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
vt-zui
Príspevky: 29
Registrovaný: 2.10.2009
Auto: 320d 100kw
Kraj: Prešovský
Bydlisko: vranov n/t

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Utorok, 22. Decembra 2009, 22:57

no hej a ak to nepomoze tak vyhodim tolko prachoty zbytocne, mal niekto stym skusenost ze ak dam nove cerpadlo tak bolo citit zmenu,diky.
 
svanto66
Príspevky: 882
Registrovaný: 31.5.2009
Auto: E91 318d LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Pondelok, 28. Decembra 2009, 23:20

nazdar..mam podobny problem..dnes som trosku dal plny kotol na studeny motor ](*,) a odisiel mi vykon..pridaval som a velmi pomaly sa rozbiehalo miestami skoro nic..turbo piskalo..trosku iny zvuk mal motor a spotrebu mi ukazovalo aj cez 15litrov takze do nudzaku sa to asi nedostalo..pred tyzdnom som bol na diagnostike a naslo mi tuto chybu KONTROLA TLAKU ROZVODNEHO VEDENI VSTRIKOVACE PALIVA PRI VZNICENI ZMESI 4B90... plus doplnujuca info...NEDOSTOCNY TLAK ROZVODNEHO VEDENIA VSTRIKOVACE PALIVA PRI VZNICENI ZMESI MOTORU...bol som na diagnostike lebo mi menili zhavice ale aj po vymeneni zhavicov mi auto nechcelo nastartovat na poloteply motor..studeny motor v pohode ale zohrial som motor na prevadzkovu a zastal som na polhodinu..potom som chcel nastartovat a auto chytilo asi len na nejaky 6-7 krat.. :-k
E93 M3 LCI
E91 318d LCI
E46 320d EX
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Utorok, 29. Decembra 2009, 09:24

svanto - nemiesaj sem problem s tvojim common-railom ;)... je to uplne iny system a nedaju sa so 100kW porovnavat... a cim dalej tym viac sa mi zda, ze tebe odchadza to vstrekovacie cerpadlo tak ako ti pisal v tvojej teme Luky...
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
svanto66
Príspevky: 882
Registrovaný: 31.5.2009
Auto: E91 318d LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E46/320D 100kW - Nepravidelný ťah - problém

Utorok, 29. Decembra 2009, 10:50

alfi666 napísal:
svanto - nemiesaj sem problem s tvojim common-railom ;)... je to uplne iny system a nedaju sa so 100kW porovnavat... a cim dalej tym viac sa mi zda, ze tebe odchadza to vstrekovacie cerpadlo tak ako ti pisal v tvojej teme Luky...


no oki ja len ze viacej ludi nech to vidi :) a nech poradi :roll:
E93 M3 LCI
E91 318d LCI
E46 320d EX
 
Užívateľov profilový obrázok
AdamBMW
Príspevky: 107
Registrovaný: 6.11.2009
Auto: E46 325Ci SMG
Kraj: Bratislavský

Re:

Sobota, 2. Januára 2010, 18:15

Cauko! Mam presne ten isty problem s autom (E46/320D 100kw).
jura55 napísal:
... auto tahne, pak 2000 - 2200 pokles zatahu (poklesne i ukazatel spotreby) a pak zas zaber (projevuje se jen na 4. a 5. zarazenem stupni)...

...dira v zatahu je ted 2000-2000 a pak jeste 2400-2500 ot/min-1, coz nasere :)...

Bol som na diagnostike a najprv mi povedal ze mam cerpadlo v p**i. Ked nahodil na PC tak vypisal chybu:

5 Snímač pohybu jehly
Prerušení

Počátek vstriku:
0.00 °KH (malo by to byt okolo 2 neviem coho)

s druhou diagnostikou

5 Senzor posunu jehly vstrikovaci trysky
rozpojeny okruh nebo zkrat na plus baterie

Povedal ze mam pokazenu trysku v ktorej je snimac (cidlo). Cidlo by mal mat odpor 150 Ohmov. Co hovorite na to? Mal uz s tym niekto skusenost? Resp. mal uz niekto takuto chybu v diagnostike? Moze to sposobit takuto zavadu? Ked to niekomu pomoze, tak mozem pridat vytlacenu spravu z diagnostiky.
Dost ma s*ru tie mrtve diery v tahu, hlavne pri predbiehani. Este sa kukneme na to ci to neni nahodou fakt len rozpojene a ked nie, tak to asi vymenim.
Viete mi niekto vysvetlit co je to Počátek vstriku: 0.00 °KH ???

Dakujem
Prílohy
E46_320D_100KW_diagnostika.jpg
Sprava z diagnostiky v JPG
E46_320D_100KW_diagnostika.jpg (494.06 KiB) 4927 zobrazení
E46_320D_100KW_diagnostika.pdf
Sprava z diagnostiky v PDF
(495.87 KiB) 133 stiahnutí
.:LoadIT
Kompletný servis a údržba Vašich počítačov a počítačových sietí
www.loadit.sk

Škoda Octavia II FL RS, 2.0 TDi 220PS 460MN
BMW E46 325Ci SMG - ex - Story
BMW E46 320D 136PS - ex
Fiat 127 1.3 Sport 75PS - ex

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných