Kamos riesil podobne bludy (u neho bol problem s cidlom kluky) s najväcsou pravdepodobnostou ti tlaci olej cez kable az do RJ a tej z toho drbe kedze ten olej je ciastocne vodivy, tlacit ho moze aj k snimacom a tie potom tiez posielaju zle udaje.
Olej tlaci v podstate vzdy od solenoidov Vanosu.
Riesenie je vymenit solenoidy za nove aby netlacili olej, a potom "adaptery" ktore zamedzuju aby zase tlacilo olej cez kable ak solenoidy zase zacnu tiect.
A samozrejme vsetko mozne poodpajat a vycistit konektory, oficialne sa ale tusim meni cela kablovacka motora.
Ku zlym Km, neni tam nahodou mene LCM/LSZ alebo budiky kde neboli vynulovane KM?
Tie adaptery poznam zatial iba od mercedesu, neviem ci BMW nieco take ma, lebo kamos to potom nejak vyriesil po svojom:
https://www.bandel-online.de/elektrik/s ... om271.htmlCi mas olej v kablovacke zistis jednoducho, odpoj konektory od vaciek, RJ, rozdelovacich svoriek co su v kablovacke a ked z nich tecie olej si jasny.
//Edit:
Zhodou okolnosti dnes uploadnute video k problematike na kanale co sledujem, sice Mercedes a na snimaci vacky ale pre ukazku staci:
https://youtu.be/7stR7Bn0qLI?t=252