Nedeľa, 3. Marca 2013, 19:10
Ahojte, podla vsetkeho, ako pisete, by malo mat aj tento motor "kopanec". Bo ja som zatial skusal len A4 B6 1.9tdi pd, a ten pri 1750ot riadne tlačil do sedadla, podotykam, ze to bol tiez kombik ale iba 96kw a 320nm.
A moje bmw 320dt 110kw zrychluje tak, ze keby som turbo nepocul, by som povedal, ze to je Sd :)
Kedze zrychluje podla mna dobre, zpotreba je pod 5 mimo mesta, tak som to neriesil, ale ste mi dali chrobaka do ucha teraz...
Mam uz o jednanu diagnostiku tak sa uz neviem dockat. Aky tlak by mal mat vlastne nase turbo? Mam tiez euro3
navyse ked sa rozbieham, tak kym dosiahnem 50kmh, tak na 1-2 prevodovych stupnoch mi ukazuje prietokomer aj cca 18l/100km.... ked uz drzim 50 na 3ke alebo 4ke, tak spotreba je okolo 4l, ale pri zrychlovani velmi vysoka... turbo sice piska, ale uz si myslim, ze netlaci tak ako ma... ved ten motor s takou spotrebou a s turbom dokopy by mal ist ako raketa - si myslim pri takom zrychlovani (myslim to mnozstvo nafty a spravny tlak v turbe)
ked sa ale motor zohreje (nie iba voda) tak uz tie vykivy nie su take vysoke s tou spotrebou...
cital som tie hadicky podtlakove, ze najprv pokukat - v tychto dnoch by mi mal prist kabel od ice.blade - tak aky tlak by mal mat turbo vlastne? aby som zistil ze nejde ako ma...
do 2000ot je to take.. bez duse :)
ci niekde fuci pomimo, to netusim - nepocujem kvoli motoru ci je niekde netesnost...