Pondelok, 10. Marca 2014, 12:31
takze vraciame sa s problemom :)
ked uz bolo vsetko ok, vsetko fachalo, objavilo sa tu cestovanie rucicky teplomera do teplych krajin opat... znovu som si to ale odchytil, dochladil, fajn... ventilator nezoplo ale, tak som uporne investigoval, preco sa mi moja fialova kara zase oteplieva ako duhovy pride...
je to jasne, ventilator nesiel, tak som zobral steker z cidla v chladici, spojil piny ako keby dava horuci chladic, uala, ventilator sa spustil.. krasne sa auto uchladilo, ja spokojny s usmevom na tvari, ze ej, som ja ale pan, viem, kde je chyba, som chodil teda dalej... auto pocas pohybu krasne v strede, ani naznak za polku...
kupil som cidlo, vymenil, odvzdusnujem, odvzdusnene, spustilo ventilator, ja spokojny... i ked som zazival pritom rozne tazke chvilky, kedze som nedotiahol dekel od expanzky, tak som panikaril, ale nakoniec odvzdusnil...
dosiel som do BA, necham ho na mieste nastartovany, nech pocujem lubezne sustanie ventilatora a hla, znovu ten isty pripad... hadice su natlakovane podla mna normalne, ako je vrela voda, nie su jak kamen (zde!), su v pohode stlacitelne... voda v motori je, rucicka nebeha, stale sa konstatne drzi stredu, termostat otvara v pohode... uz som sa zmieril s tym, ze to bude tesnenie zrejme... alebo nejaka mikroprasklinka v hlave, ze sice tlaci, ale nie moc, ale davam si este poslednu sancu a opytam sa vas, ci to moze byt...
je mozne, ze pri natlakovanom systeme mi nebude striekat voda odniekial, ale akonahle sa vypne motor a (zrejme v kureni by to mohlo byt) a ochladi sa system, klesne voda a nasaje si vzduch, ktory nasledne zakazdym vytlaci do chladica?
BMW 318ti M44B19 5/1997
