... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Adamm47
Autor témy
Príspevky: 1
Registrovaný: 10.10.2017
Auto: BMW E36 316i
Kraj: Trenčiansky

Po odstavení tečie chladiaca kvapalina

Streda, 25. Októbra 2017, 18:48

Ćaute hladal som podobny problem ale nic mi nesedi tak dufam ze mi poradite.Mám BMW e36 316i a mam problem ked sa chvilu vozim a odstavim auto vypnem motor tak sa mi zacne liať z vyrovnavacej nadrzky okolo vika aj spodnej hadice.ako keby mi to vyvarilo vodu ale vody som tam mal dost a aj odvzdušnené.uz som minul asi 10l vody stale to vylieva..a potom to nekúri a varí. diky za pomoc.( tesnenie ani hlava to nieje lebo netlakuje hadice a olej je čistý.
 
Užívateľov profilový obrázok
Sonny
Príspevky: 193
Registrovaný: 14.10.2013
Auto: BMW E36 Sport
Kraj: Žilinský

Re: Po odstavení tečie chladiaca kvapalina

Streda, 17. Januára 2018, 16:48

skús druhé viečko na nádobke
Obrázok
Ružomberok - Sport E36 Coupé

___________________________________________________________
If you don't build it...Its not yours!
 
bysto
Príspevky: 403
Registrovaný: 9.12.2012
Auto: e36 323i
Kraj: Bratislavský

Re: Po odstavení tečie chladiaca kvapalina

Štvrtok, 18. Januára 2018, 06:48

Skús to najprv poriadne odvzdusnit. Ak nepomôže, tak vymeniť vodnú pumpu

EDIT: ako sa písalo vyššie, skús aj to viecko. Ideálne požičať si od kamaráta, ktorému to nerobí
Naposledy upravil/-a bysto v Nedeľa, 21. Januára 2018, 13:49, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
xavier
Príspevky: 104
Registrovaný: 16.3.2013
Auto: e36 320d
Kraj: Trenčiansky

Re: Po odstavení tečie chladiaca kvapalina

Piatok, 19. Januára 2018, 07:41

Odvzdusnenie by mohlo pomoct.
 
Užívateľov profilový obrázok
janest
Príspevky: 675
Registrovaný: 9.5.2010
Auto: E 46 318i Touring
Kraj: Prešovský

Re: Po odstavení tečie chladiaca kvapalina

Utorok, 20. Februára 2018, 19:47

Je vždy dobre keď sa uvedie aj posledných 7 liter z VIN kodu. To potom človek ľahko dohľadá s čím ma do činenia a rovno ti poradí kde ten diel aj najlacnejšie kúpiš. Preto lebo :

1. Chladiaca zmes zahrievaním zväčšuje svoj objem a s tým súvisí odvzdušnenie.
2. Odvzdušnenie súvisí s tým či je tam manuálna alebo automatická klimatizácia, čo znamená že ventil kúrenia musí byť otvorený a to v prípade automatickej znamená zapnuté zapaľovanie a ohriatá zmes.
3. Ohriatá chladiaca otvára termostat a prepúšťa vodu z malého do veľkého okruhu a odtiaľ do kúrenia.
4. Viečko musí udržať určitý tlak lebo inakšie by to vrelo pri 100°C , pri vyššom tlaku chladiaca zmes vydrží aj 120°C bez toho aby sa menila na paru ktorá má horšie vlastnosti pre odoberanie tepla z bloku motora.

V tvojom prípade bude asi zaseknutý termostat a stále ideš na malý okruh, čo sa teraz v zime ešte dá ale v lete to v kolóne odvaríš a pukne ti hlava válcov a následne aj peňaženka.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných