je fakt, ze sviecky je treba menit castejsie, ale neni to nic hrozne...ja osobne pouzivam tie co su pisane na moj motor na benzin, sviecky na LPG su zbytocne drahsie a mam pocit, ze je to fakt len marketing...neviem o tom, ze by koli LPG odisiel niekedy skor katalizator...Jedine co dalsie pribudne je vymena LPG filtrov (kvapalny a plynny), kazdych zhruba 20000 km...Teoreticky mozes predlzit interval vymeny oleja, ale to este nemam vyskusane, uvidim v lete ako po roku vyzera olej...
Mna vysiel LPG system Tartarini na cca 1300€ s nadrzou aj robotou + nejake € za zapis (to este neviem presne)...mam 323i
Ubytok vykonu je velmi jemny, az by som povedal, ze nebadatelny, spotrebu mam cca 12l/100km v lete, mesto a na 225/45 R17 gumach...v zime mam cca 10l/100km, mesto na 185/65 R15...
Co sa tyka parkovania v podremnych garazach: kedze u nas jebu na to aby projektovali odsavane aj pri zemy, tak to mas zakazane pre pripad uniku plynu...Ale pravdupovediac, vobec to neriesim a kludne parkujem v podzemkach...pravdepodobnost, ze mi buchne auto, je snad este mensia ako benzinak a kedze viem, ze mam kvalitny system a ze mi nikde neunika, tak preco by som mal byt "diskriminovany"
Dalsia vec co som pocul, tak ze auta s LPG nemusia byt oznacene nalepkou, cize na prvy pohlad, pokial mas napustak skryty, to nikdo nezisti...zevraj je nejaka diera v zakone, v ktorom ma povinnost byt oznacene vozidlo s celkovou prestavbou, cize napr CNG...LPG je totiz len alternativa pri benzine, kdesto auto po prestavbe na CNG na nic ine jazdit uz nevie...
Vyvedte ma kludne z omylu ak je to kravina
zhrnute a podciarknute LPG je fakt paradicka, mam ho sice len rok, ale zatial ma nic nepresvedcilo o opaku...Vrele odporucam
