Nedeľa, 7. Marca 2010, 11:00
Zdravim, prosim radu, co je podla Vas lepsie z pohladu trvacnosti/nakladov na udrzbu:
318ti compact (ano, compact:-)) alebo niektory sestvalec 320i a vyssie (bez ohladu na karoseriu)?
Mal a mam vselijake auta, ale bmw este nie :) A teraz potrebujem zohnat nejake lacne, tak som si povedal, naco pozerat ten isty rocnik felicie, escorty, pola a neviem co, ked sa da doviezd e36-tka. Na zaklade toho, co som si tu prestudoval, naftaky neodporucate a benziny skor 6-valce. Ak ma mat nejake auto cez 200t. km najazdenych, a chcem este nejakych 100 az 150t. na nom nabehat, staci mi ta 318ti?
Max. chcem do toho dat 2t. € (bez dovozu+prihlasenia) - pozeram, ze v tej cene je dost 1,6i 1,8i aj nejake 1,8ti compacty a aj 320-tky ale starsie rocniky.
Co brat radsej - starsi rocnik (92-95) ale silnejsi motor 6valec alebo radsej mladsi a 4valec?
(a prosim, nic mi neponukajte, ja si radsej vyberiem z vacsieho mnozstva v klude sam -dik)
Dodge Durango 5.7 Limited Hemi LPG + Jeep Cherokee Limited V6 3.7 LPG + e83 X3 3.0 LPG
ex:
e46 320td, e84 X1 18d, Jeep Grand Cherokee WH 3.7, Jeep Cherokee Sport KK V6 3.7, e46 325ti, e36 323i, Fiat Stilo MWJTD, Fiat Fiorino, Mitsubishi L300, Lada Niva, Skoda Fabia HTP, Skoda Felicia