... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
gomez89
Príspevky: 1075
Registrovaný: 10.5.2010
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: PO

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:20

este jednu wec ti poradim...wystup z auta,akokeby by si ho siel zamknut,ale na pageri nestlacis 1-ku ako vzdy,ale podrz 2-ku...malo by sa auto zamknut,asi cca po 5sek.zap zapalovanie a startovat...inak ak mas automat,tiez to ma vstup nejaky od paky,ze to je v neutrali..a aj rezervacny rezim sa da asi 3ma sposobmi nastavit..to rele ti tiez zapojili na spinacku?? blok.startu motora? ci ne to je blbo zapojene..
e36-m52b25-limo-M packet-technoviolet metallic
e39-fL-530d-limo-antrazitmetallic
rr-l322-3.0d-m57-javablackmetalic
e66-750Li-n62n-monacoblaumetallic
 
Užívateľov profilový obrázok
praetorian
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 7.4.2009
Auto: BMW E36 r.v. 1994
Kraj: Bratislavský

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:23

stalo to 350eur. robota,alarm a mikrovlnny radar miesto ultrazvuku kvoli tomu ze je to cabrio.pri vypnutom alarme nejde startovat.automat ma parkovaciu brzdu takze sa nemoze preradit na rychlost,nieje to knight rider.
 
Užívateľov profilový obrázok
praetorian
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 7.4.2009
Auto: BMW E36 r.v. 1994
Kraj: Bratislavský

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:25

dnes sme to pozerali.blok motora je na spinacke,ked je alarm aktivny s klucom sme nenatocili.to funguje..ze vraj aj to rele.
 
Užívateľov profilový obrázok
praetorian
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 7.4.2009
Auto: BMW E36 r.v. 1994
Kraj: Bratislavský

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:27

na ovladaci mam zobrazeny klucik takze ten rezervacny mod je tam nastaveny.tie prepojky si vyrabal ty?to nebolo dodavane s alarmom?
 
Užívateľov profilový obrázok
gomez89
Príspevky: 1075
Registrovaný: 10.5.2010
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: PO

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:28

ok,asi sa lepsie vyznas..ale ak to startovalo pri vypnutom alarme...no neviem ako si to dokazal..to by sa nesmelo,logicky len kvoli tomu,ze tam neni rezervacny rezim nastaveny...doftedy ti ani nenastartuje...pager len zapipa 4krat...priklad...zastavis,otvoris dvere,a ak otocis klucom-vypnes motor,tak ti zhasne(alarm nevie,ci tam neostala hodena rychlost),ale ak su tie dvere zatvorene,a otocis klucom motor by mal bezat dalej,z toho dowodu,aby alarm zaznamenal si do pamate,ze neni hodena rychlost...logicky,nemozes vystupit z beziacim motorom a mat este aj rychlost...a po zatvoreni posl.dveri by mal motor zhasnut....
e36-m52b25-limo-M packet-technoviolet metallic
e39-fL-530d-limo-antrazitmetallic
rr-l322-3.0d-m57-javablackmetalic
e66-750Li-n62n-monacoblaumetallic
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:33

Tak to funguje pri manualnej prevodovke ale pri automate vždy je P tak tam to je jedno :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
gomez89
Príspevky: 1075
Registrovaný: 10.5.2010
Auto: E39 530dA
Kraj: Prešovský
Bydlisko: PO

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:41

no,ale ty si pisal,ze si to robil na nekolkych autach,a slo to stale startovat...vsetky boli automaty?? :?: :-k
e36-m52b25-limo-M packet-technoviolet metallic
e39-fL-530d-limo-antrazitmetallic
rr-l322-3.0d-m57-javablackmetalic
e66-750Li-n62n-monacoblaumetallic
 
Užívateľov profilový obrázok
praetorian
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 7.4.2009
Auto: BMW E36 r.v. 1994
Kraj: Bratislavský

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:43

takto my sme sedeli v aute pri zapnutom alarme.a skusali sme startovat klucom ale spinacka bola blokovana .takze toto bolo funkcne.dialkovy start sa da korektne urobit ale len par minut po aktivacii alarmu.ani to neslo kym tam kamarat. nejaky kabel neprehodil.dovtedy tam len cvakalo a starter ani netocil a teraz uz aspon toci starter po tych par minutach.predtym len 3x cvaklo a nic.
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:54

gomez89 napísal:
no,ale ty si pisal,ze si to robil na nekolkych autach,a slo to stale startovat...vsetky boli automaty?? :?: :-k

hej to čo som pisal že naštartuje aj pri vypnutom tak hej boli automaty. Na manual treba tak ako si pisal :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:55

praetorian napísal:
takto my sme sedeli v aute pri zapnutom alarme.a skusali sme startovat klucom ale spinacka bola blokovana .takze toto bolo funkcne.dialkovy start sa da korektne urobit ale len par minut po aktivacii alarmu.ani to neslo kym tam kamarat. nejaky kabel neprehodil.dovtedy tam len cvakalo a starter ani netocil a teraz uz aspon toci starter po tych par minutach.predtym len 3x cvaklo a nic.

Takto tažko treba to vidiet a pozrieť :wink:
 
Illusion
Príspevky: 53
Registrovaný: 26.5.2010
Kraj: Zahraničie

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:56

snimace magicaru sa aktivuju cca do 1 minuty... nemoze sa stat ze ten mikrovlnny snimac mas pokazeny/zle nastaveny a preto nemozes po 20 sekundach uz startovat??neskusal si ho odpojit?

ja mam tiez na tigre mikrovlnny snimac a viem ze kym som ho poriadne nastavil tak to bola nocna mora...
 
Užívateľov profilový obrázok
praetorian
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 7.4.2009
Auto: BMW E36 r.v. 1994
Kraj: Bratislavský

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 22:57

komu to mam dat pozriet??? :roll:
 
Užívateľov profilový obrázok
praetorian
Autor témy
Príspevky: 107
Registrovaný: 7.4.2009
Auto: BMW E36 r.v. 1994
Kraj: Bratislavský

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 23:00

no lenze odkedy to kamarat prepojil tak sa da nastartovat uz aj do par minut po aktivacii alarmu.a na tej mikrovlnke mam vonkajsie monitorovanie vypnute uplne a vo vnutri je mala citlivost aby to furt nehucalo.neskusal som ho odpojit.
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Sobota, 19. Júna 2010, 23:08

mas pm :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E36 r.v. 1994 Problem s dialkovym startom Magicar M870AS

Nedeľa, 20. Júna 2010, 11:56

praetorian napísal:
a okolo spinacky nic tiez nemam takze ten imobilizer ani nenasli.pan z bmw co robi diagnostiku sa smial ked pocul ze moje bmw z roku 94 ma imobilizer.povedal aj on ze tam nieje.tak kto iny by to uz mal vediet.nieco to tam proste po par minutach blokuje co je napojene na centralne zamykanie,chceli ho odpojit a nahradit inymi motorcekmi ale auto by potom nevedelo ci je zamknute ci odomknute,,,a nedotahovalo by okna a kedze je to cabrio tak to tam potrebujem aby dotahovalo okna.tak som to odpojit nedal...


pan sa smial nad svojou blbostou len o tom nevedel :P

http://www.driftshop.sk/etm/EWS.pdf

aky to je mesiac vyroby ?
bolo to uplne bez dialkoveho ovladania iba central ?


Drive Away Protection
The first version of Drive Away Protection was installed on production vehicles 9/93
through 12/93.

When the vehicle is locked from the outside, a High signal is sent to the GM from the door
lock switch. The GM receives this High signal and outputs a High signal to the DME. The
circuit from the GM is spliced into an existing circuit from the BC to the DME.
A High signal from the GM (or BC) causes the DME to cancel the fuel and spark functions
to the engine resulting in a no-start condition. The vehicle must be unlocked with the key
or the code function of the BC cancelled for the DME to allow engine operation.

EWS I
EWS I was installed on vehicles beginning production 1/94, replacing the original Drive
Away Protection System.
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných