... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

bmwtt.sk
 
Fantagíro
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 25.9.2016
Auto: BMW E36 320i Vanos
Kraj: Nitriansky

bmw E36 M50B20 Vanos

Nedeľa, 12. Marca 2017, 11:27

Zdravím, menil som motor z 1.6ky na 2.0 pred výmenou auto išlo v pohode všetko jak malo. Po výmene mi začalo neustále cvakat relátko palivového čerpadla po daní klúčika do druhej polohy. Išlo naštartovat ale aj po naštartovaní stále cvakalo to relatko a tak isto aj stále zopínalo a vypínalo čerpadlo. Myslel som si, že to bude sposobené RJ alebo kabelážou tak som kúpil druhú kabeláž aj s RJ a robí to presne to isté. Je možne, že sa za tu chvílu jak som menil motor volačo stalo v aute a teraz to skratuje ? Vopred ďakujem za všetky rady, pomoci nápady a hoci čo, čo by mi mohlo pomocť.
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2086
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E36 E87
Kraj: Košický
Bydlisko: MI/PO

Re: bmw E36 M50B20 Vanos

Nedeľa, 12. Marca 2017, 21:05

Relátko riadi RJ, vymenil by som ho alebo v krajnom prípade napojil signál na zopnutie zo spínačky aby to šlo mimo RJ...
 
Fantagíro
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 25.9.2016
Auto: BMW E36 320i Vanos
Kraj: Nitriansky

Re: bmw E36 M50B20 Vanos

Pondelok, 13. Marca 2017, 20:46

Ked vymením Rele nič sa nestane lebo už som tam skúšal dať hoci jaké relé a každé jedno cvakalo. Napojiť ho mimo RJ to mi nic nepomože lebo po prvé stále tlačí benzín keď je klúčik v druhej polohe a po druhé nenaštartujem. Podľa mňa nemože byť chybná RJ lebo už som tam skúšal dať dve RJ a obe robili to isté.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných