... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2086
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E36 E87
Kraj: Košický
Bydlisko: MI/PO

Re: Trhanie/cukanie za jazdy + nízky výkon po ohriatí

Streda, 17. Apríla 2013, 15:17

erik202 napísal:
ked to rozoberiem ako pridem nato že je v pi** tesnenie ? ...

Bude popraskane nedaj boze derave, ak bude prasknuta hlava tak budes vidiet prasklinky medzi kanalikmi kadial unikal olej
 
Užívateľov profilový obrázok
pegass325
Autor témy
Príspevky: 624
Registrovaný: 24.12.2008
Auto: E34 525TDs
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: Trhanie/cukanie za jazdy + nízky výkon po ohriatí

Streda, 17. Apríla 2013, 16:12

jj trha to aj za studena aj za tepla, ale povedal by som že za studena menej.
BMW E34 525TDs '92, 1,5BAR+CHIP (STN Customs)
BMW E30 316i + LPG, '90
ex BMW E39 525tdsAT, '98

------------------------------------
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
pegass325
Autor témy
Príspevky: 624
Registrovaný: 24.12.2008
Auto: E34 525TDs
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: Trhanie/cukanie za jazdy + nízky výkon po ohriatí

Nedeľa, 26. Októbra 2014, 18:22

tak sa vraciam znovu k tejto 1,5 rok starej téme :D .

Ako som už na začiatku spomínal, auto je benzín + LPG.

Príznaky:
Na benzíne to ide dooosť na figu. Cuká sa, trhá (láme väzy na krku), spotreba určite "krásna"...proste to protestuje.

K dispozícii sú nasledovné informácie:
- za studena ide na benzíne dobre, minimálne šklbe
- ako sa začne ohrievať už protestuje :evil:
- celú kabeláž od motora (konektory vstrekov, volnobežného ventilu, čidla teploty, spínača na klapke) k RJ som "prepískol" - všetko OK
- teplotné čidlo pre RJ vymenené
- spínač voľnobehu na škrtiacej klapke, premeraný - OK
- tlak na rampe zmeraný - 3,1 bar - OK
- sviečky ako nové
- na LPG ide výborne (LPG je starý systém - nasávanie plynu do sacieho potrubia, nie vstrekovanie) :thumbup:
- pri zapnutom LPG sa preruší výstup + pól z "main relay", teda je vyradené (RJ, vstreky, volnobežný ventil, váha). Z toho usudzujem, že cievka je ok, rozdelovač teda tiež - iskru dáva v správny čas.
- auto je bezlambdová verzia
- hadice som pomenil + test so štetcom a benzínom neodhalil žiadne nasávanie falošného vzduchu

Čo ostáva:
- diagnostika (neviem čo také by som sa na E30 dozvedel)
- vymeniť RJ
- vymeniť váhu
- vymeniť vstreky
- alebo nejaký guru nech mi to príde rozlúštiť :roll:

...neviem čo stým kua je, je možné, že RJ v nesprávny čas, alebo na nesprávnu dobu otvára vstreky?

P.S.: ak by mal niekto k dispozícii (najlepšie v mojom okolí) váhu, RJ, alebo vstreky na vyskúšanie, moja kapota je pre Vás otvorená :smile:
BMW E34 525TDs '92, 1,5BAR+CHIP (STN Customs)
BMW E30 316i + LPG, '90
ex BMW E39 525tdsAT, '98

------------------------------------
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných