... všetko o BMW ...
rosky napísal:Lenze ked praskne hlava tak pracovna teplota v hlave nie je ani 80 ani 100. Ked je novy kruzok je krasne makky a poddajny a dokaze tesnit a drzat tlaky. Ked sa prehreje tak stvrdne a nastane presne ten isty stav ako u vybehaneho motora pritom nemusi mat nahulene statisice staci prehriatie, ale to musis poznat ked laborujes s benzinovimi turbami , kde teplotne procesy su este narocnejsie ako u diesla.
BouBou napísal:A este jedna vec co sa tyka turbo benzinov, teplota vo valci je mensia ako u atmosfer, jedine co sa zvysuje je tlak, pretoze zmes je obohacovana viac ako u atmosfer a cim bohatsia zmes tym studensie spalovanie, kvôli tomu ze teplota výfukových plynov by nemala prekrocit 800cca stupnov kvôli zivotnosti turba aj to uz je pomerne dost a kedze turbomotor dosahuje vyssiu objemovu uccinost a teda ma aj mensie straty do tepla, takze cele je to vyrovnane takmer uz som kopu krat dokonca aj na svojej kedysi atmosfere videl oranzove zvody, no momentalne to je dost problem tak rozpalit, prave kvôli bohatsej zmesi,