... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
mato8340
Príspevky: 128
Registrovaný: 19.6.2009
Auto: 2x BMW e30
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: strata vody

Nedeľa, 16. Februára 2014, 21:27

kruzky niesu mekke a poddajne ani ked su nove ani stare aj nove su take tvrde ze ked ich nahadzujes na piest moze sa ti zlomit ked si nedas pozor.
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: strata vody

Pondelok, 17. Februára 2014, 12:28

rosky napísal:
Lenze ked praskne hlava tak pracovna teplota v hlave nie je ani 80 ani 100. Ked je novy kruzok je krasne makky a poddajny a dokaze tesnit a drzat tlaky. Ked sa prehreje tak stvrdne a nastane presne ten isty stav ako u vybehaneho motora pritom nemusi mat nahulene statisice staci prehriatie, ale to musis poznat ked laborujes s benzinovimi turbami , kde teplotne procesy su este narocnejsie ako u diesla.


ja ti tvoju teoriu neberiem ale ja viem co je prax tych motorov som uz zopar postavil nielen m10 ale aj ine kusky a tak isto pracujem s ludmi ktory robili nejeden motor, kruzky su vysokouhlikova ocel tak aby bola tvrda a co najmenej sa opotrebovavala, na to ako tesniá materiAL moc vplyv nema , ide tu hlravne o co najvacsiu vydrz preto ´je ta ocel taka tvrda, obzvlast horny kruzok ,

A este jedna vec co sa tyka turbo benzinov, teplota vo valci je mensia ako u atmosfer, jedine co sa zvysuje je tlak, pretoze zmes je obohacovana viac ako u atmosfer a cim bohatsia zmes tym studensie spalovanie, kvôli tomu ze teplota výfukových plynov by nemala prekrocit 800cca stupnov kvôli zivotnosti turba aj to uz je pomerne dost a kedze turbomotor dosahuje vyssiu objemovu uccinost a teda ma aj mensie straty do tepla, takze cele je to vyrovnane takmer uz som kopu krat dokonca aj na svojej kedysi atmosfere videl oranzove zvody, no momentalne to je dost problem tak rozpalit, prave kvôli bohatsej zmesi,
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok
 
Roman.Schmiedt
Autor témy
Príspevky: 40
Registrovaný: 24.10.2012
Auto: bmw 324d
Kraj: Košický

Re: strata vody

Utorok, 18. Februára 2014, 08:10

Vcera som dal dole veko ventilov je tam nasraty ten husty olej po celom veku z vnutornej strany...a je ta voda mozno nejake 2 - 3deci...zobrate dole aj sanie zo sania som vylial cca pol litra voda...kolko stoji hlava popripade tesnenie pod hlavu ??
 
M42B18
Príspevky: 112
Registrovaný: 28.2.2012
Auto: 535i535i535i
Kraj: Košický

Re: strata vody

Utorok, 25. Februára 2014, 17:42

BouBou napísal:
A este jedna vec co sa tyka turbo benzinov, teplota vo valci je mensia ako u atmosfer, jedine co sa zvysuje je tlak, pretoze zmes je obohacovana viac ako u atmosfer a cim bohatsia zmes tym studensie spalovanie, kvôli tomu ze teplota výfukových plynov by nemala prekrocit 800cca stupnov kvôli zivotnosti turba aj to uz je pomerne dost a kedze turbomotor dosahuje vyssiu objemovu uccinost a teda ma aj mensie straty do tepla, takze cele je to vyrovnane takmer uz som kopu krat dokonca aj na svojej kedysi atmosfere videl oranzove zvody, no momentalne to je dost problem tak rozpalit, prave kvôli bohatsej zmesi,


Nie je to nahodou tak, ze preplnany motor pri rovnakom objeme ako atmosfericky spali viac zmesi, coho dosledkom musi byt aj uvolnenie vacsieho mnozstva tepelnej energie. Napriklad ked pri jednom spalovacom cykle spalim v atmosferickom motore X vzduchu Y benzinu uvolnim Z tepla, tak pri jednom spalovacom cykle preplnaneho motoru spalim 2X vzduchu a 2Y benzinu uvolnim aj 2Z tepla co sposobi vyssiu teplotu v spalovacej komore, resp. valci.
Vyssiu objemovu ucinnost dosahuje podla mna preplnany motor kvoli recyklacii energie vo vyfukovych plynoch. To s tou bohatsou zmesou je uplna pravda, cim zmes bohatsia, tym je teplota horenia nizsia, cim je zmes chudobnejsia tym je teplota horenia vyssia, avsak treba rozlisovat teplotu horenia a celkovu teplotu uvolnenu pri horeni. Prave tou bohatsou zmesou sa v preplnanych motor snazia inzinieri aspon trochu zmensit dopad vacsieho mnozstva tepelnej energie uvolnovanej v prelnanom motore a predist tak dalsim neziducim javom ako detonacie atd., co vsak neznamena, ze je vo valcoch teplota nizsia ako pri atmosferach.
Opravte ma ked sa mylim
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Re: strata vody

Pondelok, 10. Marca 2014, 22:55

Zdravým klubáci

Potrebovali by sme nejakú konštruktívnu radu ohľadom tohto motora ,dneska sme ho rozhodili a nikde sa neukázala žiadna zjavná porucha.
Motor očividne berie vodu do oleja sajrajt všade ale tesnenie je ok nieje žiadne viditeľné poškodenie takisto hlava zo spodku vyzerá byť dobrá a na bloku nevidno z vrchu žiadne trhliny.

Ak by niekto mal nejaký nápad kde hľadať trhliny alebo nejaký únik vody nech sa podelí
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
rosky
Príspevky: 219
Registrovaný: 14.11.2007
Auto: 250T D,944,993
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Svit

Re: strata vody

Pondelok, 10. Marca 2014, 23:31

Medzi ventilmi nie je prasklina? A ked tam nie tak v komorkach. Najlepšie je ju dat otlakovat. Ked je studena tak to ani nieje vidieť. Ked sa zohreje tak sa trhlina pekne ukáže.
PORSCHE

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných