Ahoj, stabík je v podstate ťahaná oceľ, po tých 20+ rokoch čo tieto plečky majú sú už jeho vlastnosti mizivé. Repasovať pôvodný je nezmysel (sám som nad nimi strávil extrémne veľa času). Treba si skúsiť na vlastné ruky (:D) ako vieš zohnúť starý poprehnívaný stabík a nový stabík z fabriky.
Origo stabík na e30 sa asi nerobil vačší ako máš, kabrio a diesle mali práve 21mm. M3 stabík je zrejme mimo mísu.
Dobrou voľbou by mohli byť tie whiteline-y, nakoľko podľa dielov čo si popísal robíš upgrade a nie renováciu :)
Poprípade môžeš skúsiť napísať do tuzemských firiem špecializujúcich sa na výrobu technických pružín - ja osobne som dostal referencie na túto firmu -
http://www.invelplus.cz/cz/produkty-slu ... ruziny.htm , robia kópie stabilizačných tyčí v rozmeroch aké si zadáš. Referencie som dostal od prednokolkárov, robili si u nich stabíky až na hranicu torznosti tyče - niektorým enormne hrubý stabík ustreľoval predky do strán v prudkých vracákoch. Treba nájsť rozumný kompromis, alebo nehľadať objavené a jednoducho zadať rozmery a tuhosť podobnú tým aftermarketovým stabíkom
Cenovka sa pohybuje okolo 2tis Kč za kus, chcú po tebe pôvodný stabík ako predlohu, môžeš si určiť tuhosť sám, materiál je pravdepodobne česká pérová oceľ s puncom 14/260.