... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
majlobmw
Autor témy
Príspevky: 12
Registrovaný: 6.1.2014
Auto: E30,e36,e61 530xd
Kraj: Bratislavský

PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Utorok, 7. Januára 2014, 12:50

prosim vie mi niekto poradit ako docielit aby mi tocilo vysie otacky?
prehodil som motor2.0L za 2.7 eta dal som vacsie vstreky s 3L a v 3.5 bar ventil ale riadiaca ostala s 2.0L .. motor ide od spodu krasne priam uzasne vykonovo ale pri 4500 otackach vypina ako obmedzovacom. prosim poradte co treba spravit aby tocil aspon tych 6000 otacok ako 2.0 ktory som tam mal. viem ze je to tak motanica ale ak sa najde niekto kto mi poradi
..
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Utorok, 7. Januára 2014, 15:00

Popis konkretnejsie ako to mas vyskladane. Motorova elektrika je tiez dvojlitrova? Motronic? Tie vstreky su na to prilis velke v kombinacii s tym 3.5bar regulatorom. S vahou vzduchu si nieco robil?
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
mato8340
Príspevky: 128
Registrovaný: 19.6.2009
Auto: 2x BMW e30
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Utorok, 7. Januára 2014, 22:05

v podstate ak nevymenil aj vacku a sanie tak to viac tocit asi nebude sak len napisal ze vymenil 2.0 za 2.7 nie?
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Streda, 8. Januára 2014, 00:07

Co ma vacka a sanie spolocne s otackami? Kamos ma v aute ostru etu a donedavna jazdil na dvojlitrovej jednotke , ja som tiez na dvaapolke mal dvojlitrovu jednotku a no problem. Sanie je uplne jedno, to len zmeni priebeh vykonu mierne, a vacka by tiez nemala mat vplyv na max otacky v klasickom rozsahu otacok tohto motora. Ved aj ked na ETE seriovej len prehodis elektriku a jednotku tak to toci ako klasicka 325i
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
vrabec771
Príspevky: 206
Registrovaný: 30.8.2008
Auto: e30,e30 a e30
Kraj: Trnavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Streda, 8. Januára 2014, 00:52

vyhod dopice vacku z 2.7 a daj tam bud 2.0 alebo 2.5 a vahu vzduchu pouzi podla rj.vymenit hlavu neni vsetko.eta ma uplne ine casovanie...
 
Užívateľov profilový obrázok
vrabec771
Príspevky: 206
Registrovaný: 30.8.2008
Auto: e30,e30 a e30
Kraj: Trnavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Streda, 8. Januára 2014, 01:02

a aj tak kamo to co si vyskladal je uplne cele zle,akurat si rozladil motor :wink:
 
majlobmw
Autor témy
Príspevky: 12
Registrovaný: 6.1.2014
Auto: E30,e36,e61 530xd
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Streda, 8. Januára 2014, 20:23

vRABEC Ja viem ze to je cele zle . ALE CO TI POVIEM NECHAL SOM SA NAMOTAT A UZ TO POTREBUJEM DOKLEPAT NEJAKO..malo to byt jednoduche prehodit motor a malo to ficat aspon tak mi to jeden znamy hovoril.. takze elektrika aj riadiaca MOTROnic je s 2,0 L hlavu som nemenil nakolko mala ine vybratie piestov nesadla- to bolo v povodnom plane ze tam mam dat hlavu s dvojlitra. zial bohu NEDALO SA.. sanie je vacsie s 2.7- vlastne cely motor som prehodil len na svoju elektriku a plus som dal rozdelovac dole NAKOLKO mal inu elektriku miesto dopredu ako bol original na 2.7.. obavam sa ze vaha vzduchu je na total rozstelovana nakolko kamos bol moc aktivny. -tak som sa ju snazil potom nastavit podla knihy BMw KDE SU ROZNE POPISY AKO SPRAVIT ROZVODY AZ PO KAROSARCINU a myslim ze sa celkom podarilo nakolko moja nemcina neni az taka zla..

problem je len to ze to nepotoci viac ako tych 4500.. ale do tych 4500 to ma kurva taky krutak a vykon ze som s toho v P. totalne to vam poviem
a a ko hovori dendo- pottocit to musi tak ci tak to mi uz viacero ludi povedalo ze niekde bude zrada - boli rozne dohdady ako indukcka alebo ten maly kondenzator a podobne

horsie je ze sa mi mari ze mne to uz robilo aj na tom dvojlitri ze mi to nechcelo potocit viac ale vtedy som si myslel ze mi nejdu budiky

viem ze lnajlepsie by to bolo niekomu odniest kto sa na to pozrie ale neni komu. vsetci znamy sa uz zaoberaju novsimy modelmi a na mna ludovo povedane jebu- cas si nenajdu

ak sa vam chce este t rosku o tom popremyslat pripadne ma dojebat za ten divny vykon co s om vytvoril budem rad kazdej rade.. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
 
majlobmw
Autor témy
Príspevky: 12
Registrovaný: 6.1.2014
Auto: E30,e36,e61 530xd
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Streda, 8. Januára 2014, 20:25

vaha vzduchu je s mojho 2.0 L
 
mato8340
Príspevky: 128
Registrovaný: 19.6.2009
Auto: 2x BMW e30
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Streda, 8. Januára 2014, 20:32

sak ale origo eta tocila len 4500 a potom cervene pole porovnaj si len pre srandu vacky aky je rozdiel medzi 2.7e a 2.0i prehod aspon vacku hlavu nemusis ak je to starsia eta tak ma ventili ako 2.0 ak novsia tak ako 2.5. Ak ti to robilo aj na 2.0 tak to mohol byt aj zasraty palivovy filter.
 
Užívateľov profilový obrázok
vrabec771
Príspevky: 206
Registrovaný: 30.8.2008
Auto: e30,e30 a e30
Kraj: Trnavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Streda, 8. Januára 2014, 21:51

zive sa ti to zda preto,lebo eta ma dlhy dif,a tvoj dvojliter o dost kratsi...vacku pokial neprehodis tocit to hore nebude.
 
Užívateľov profilový obrázok
vrabec771
Príspevky: 206
Registrovaný: 30.8.2008
Auto: e30,e30 a e30
Kraj: Trnavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Streda, 8. Januára 2014, 22:06

s tym co mas doma-bud si to nechaj ako origo etu a jazdi.alebo vacku rj a vahu daj z 2.0 budes tocit cez 6000 a pockas kedy ti motor zaklepe na kluke
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Štvrtok, 9. Januára 2014, 08:31

Pockat takze ty mas motronicovu elektriku celu, ale rozdelovac si tam nechal ten v bloku aky bol na tej ETE origo? Ak je to tak, tak vymen aspon rozvodove kolo na hlave a namontuj tam klasicky rozdelovac na hlavu. Mozno to ma na to vplyv. Taka blbost ma napadla - skrtiaca klapka sa ti otvara na max? Ten motor musi tocit az po obmedzovac ktory ma RJ, nech je vyskladany v hocijakej kombinacii. Seriova Eta toci do 5tis preto, ze viac nepusti jednotka. S vackou to nema nic :roll: . A pozri aj ten palivovy filter ako radi vrabec :) . Najlepsie zmerat tlak paliva :P
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
majlobmw
Autor témy
Príspevky: 12
Registrovaný: 6.1.2014
Auto: E30,e36,e61 530xd
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Štvrtok, 9. Januára 2014, 17:16

Dendo napísal:
Pockat takze ty mas motronicovu elektriku celu, ale rozdelovac si tam nechal ten v bloku aky bol na tej ETE origo? Ak je to tak, tak vymen aspon rozvodove kolo na hlave a namontuj tam klasicky rozdelovac na hlavu. Mozno to ma na to vplyv. Taka blbost ma napadla - skrtiaca klapka sa ti otvara na max? Ten motor musi tocit az po obmedzovac ktory ma RJ, nech je vyskladany v hocijakej kombinacii. Seriova Eta toci do 5tis preto, ze viac nepusti jednotka. S vackou to nema nic :roll: . A pozri aj ten palivovy filter ako radi vrabec :) . Najlepsie zmerat tlak paliva :P


ja som prehodil len cisto motor so sanim a klapkou vsetko ostatne je povodne z dvojlitra
na ete bol rozdelovac hore lenze mal inu elektriku tak som dole vybral blombu a dal tam moj s dvojlitra ...klapka sa otvara na max to ma tiez hned napadlo a vaha vzduchu je s dvojlitra tiez aj s riadiacou. palivak je ok to by trhalo s tym uz mam skusenosti ale toto je normalne ze od spodu ide krasne a potom pri 4500 ako keby zaplo obmedzovac. raz mi jeden znamy tvrdil ze eta 2,5 tocili 4500 a eta 2,7 5200 preto som si ci to nieje nieco motorove ale ked vravis ze to je obmedzene RJ tak potom neviem. Inak s tym rozdelovacom som si to tiez myslel ze to moze byt ale vies ked ti to nema kto potvrdit tak som to nemenil :D

napadalo ma vselico aj ci to nema malo vzduchu a

btw : diferak je s 2.5 ten uz bol davno meneni ako som ukrutil dvojlitrovy
blbbe je ze kamarat s bmw mi tvrdi presne co ty ze to zapojis na moju elektriku a musi to ist a to je fakt sikovny maniak len nema cas sa tomu venovat
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Piatok, 10. Januára 2014, 00:36

Strasne mi nesedi to ze je to MOTRONIC a ma to rozdelovac v bloku. to je podla mna.... uplne cele zle. Ale teda, ked uz mas ten rozdelovac v bloku a jazdi to aspon do tych 4500 otacok, skus s nim pootocit do jednej strany a prevez sa. u Jetronicu sa pootacanim rozdelovaca nastavoval predzapal, tuto ked je to s elektrikou ktora si to nastavuje sama, je to mozno nejak blbo pootocene a od tych 4500 otacok to mozno chce hadzat iskru v miestach kde uz palec je tak daleko od kontaktu ze nepreskoci iskra. Je to sice len teoria ktora ma takto narychlo napadla ale za vyskusanie nic nedas :). Hod sem par fotiek motora ak sa da, mozno nejaka drobnost nam napovie viac :)

Mato8340 > origo eta tocila 5500
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
majlobmw
Autor témy
Príspevky: 12
Registrovaný: 6.1.2014
Auto: E30,e36,e61 530xd
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Piatok, 10. Januára 2014, 16:13

a
Naposledy upravil/-a majlobmw v Piatok, 10. Januára 2014, 16:16, upravené celkom 1 krát.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných