... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
 
Užívateľov profilový obrázok
Dendo
Príspevky: 1300
Registrovaný: 18.5.2011
Auto: E30 325i
Kraj: Bratislavský

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Sobota, 11. Januára 2014, 14:51

Takze to vstrekovanie na fotkach je Jetronic. Takze ten rozdelovac v bloku je v poriadku. Tak s nim skus pootacat ci sa nieco zmeni :) .
Dorifto, repairo, dorifto. The way of the sideways samurai!
E30 M52B25DET
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BouBou
Príspevky: 738
Registrovaný: 29.11.2008
Auto: 318i E30 Turbo M10
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trenčín

Re: PRESTAVBA 2.0L na 2.7 eta - problem s OTACKAMI

Pondelok, 13. Januára 2014, 10:34

nastavovat predstih len tak potootacanim a podla tahu je dost odvazne pretoze staci par mm , je to par stupnov ktore ani nemusia byt citelne poznat a mozu poskodit motor ak je velky predzapal auto moze ist dobre s dobrou spotrebou a odjebe ho za mesac, le-jetronic ma na RJ modru nalepku (6val-ma dva vystupne koncove obvody zosilovacie co idu na vstreky, 4 val ma iba jeden) a zbernica ma 25 pinov ak ma uz viac je to motronic, a neoplati sa takysto miesat vahu vzduchu motronic s jetronic pretoze aj ked su navonok rovnake maju vnutry inu keramicku dosku s potenciometrom a inak usporiadane piny a to sa nedivim ked je tam napr motronic vaha ze to nejde staci pozret kolko pinov je obsadenych v stekry co ide na vahu a kolko trci s vahy podla toho sa da zistit
///..Kto nezažil nepochopí..///
E36 320i Coupe - Lagunengrun metalic
[size=150]E30 318i Coupe - M10 Turbo
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných