Pri nastavovani ventilov motoruM20 som si všimol že jedno vahadlo bolo nové. Vie mi niekto povedať čo mohlo byť pričinov výmeny? Chcem sa vyvarovať pripadnej poruche. Ďakujem
Zlomene alebo vydrata dosadacia plocha, ale najskor to prve. Zaklad je vzdy pri vymene oleja vymontovat olejovu sprchu vahadiel a vzduchom ju precistit
Dakujem za odpoved. Ešte sa spytam ak by to bolo opotrebovanim mysliš ze sa podla to da zistit najazdene km alebo je to individualne. Nemam vôbec predstavu kolko môže taky kus zeleza vidržať.
Koníky praskajú pri nadmernej záťaži, tzn. vysoké otáčky po dlhšiu dobu. Koník ktorý keď objednáš z BMW je vlastne prebalený febi koník a nestojí za nič, staré koníky s xy tisíc km vydržia viac.
nejde ani tak o ty otáčky, jako o to, že se nestihne zavřít ventil a píst mu dá zespodu ranu a tím pak praskne vahalo. Děje se to ve vyšších otáčkách, protože pružinky už taky něco pamatují
http://www.piston.cz - HAWK PERFORMANCE, VOGTLAND, STRONGFLEX, DBA BRAKES, XYZ RACING a jiné značky