... všetko o BMW ...
Moderátor: jkk
tvaroh napísal:ohladom toho quattra nemas ani tusenie o com pises, to na co nemas ty chut este neznamena ze q nie je vo vacsine situacii lepsie ako x.tiez sa citim s bmw ako ty, ze neni alternativa....
nemam chut zazivat skackanie trhanie quattra ked mas vytocene na parkovisku a krizovatkach
xener napísal:Skoda reci, asi ako ked ho islo vytiahnut prievanom cez dvere v novej X5. Bud je precitlively na vonkajsie podnety alebo proste tliacha sracky. Ani storocna Q7 s vytahanym pohonom, ani 50 rocna A7 ani pozarucna A6 mi pri parkovani, odjazde do zakruty netrasie a nesklbe. Jedine miesto kde to ide sledovat, je s plnym rejdom na strku. Ale budme vdacni, na tych audinach by som nezbohatol. Ked vezmem len Zilinu, je tam autorizak VAGu a nikto dalsi specialne pre Audi. Kdezto specializovanych servisov pre bmv je tam okrem Bavarie asi 5 a nemaju cas sa ani vysrat.nehovorim o vyjdeni zasnezenej cesty, hovorim o ceste kde ides stovkou a ide sucho, lad, sucho, sneh ,sucho , tam sa elektronicky spinane drajvy na totalku poseru a perma pohon si ide svoje.
ale po blave je xdrajv uplna spicka a treba to kupovat :)
tvaroh napísal:Zase trosku dovzdelania.. staly pohon je drahsi a vytvara neziaduce straty v pohone tj. spotreba paliva narasta. Co sa rovna mensi zarobok pre vyrobcu vozidla a vacsia flotilova emisia CO2. Emisie, emisie, cena, emisie, to je dnes nazov hry, nie to co je dobre. Tak si to neprekrucuj na svoj mrdly obraz, ze niekto ide dobrovolne z nepriestrelneho staleho pohonu s asi 40 rocnou tradicou do tej marcipanovej sracky.S quattrom mam dobre skusenosti neboj. A asi take uzasne nebolo ked nove quattro uz pouziva rovnaku techniku ako xdrive.
starynovy napísal:tak na OOOO je v ZA veľmi slušná alternatíva aj cenovo aj odborne PV Car Vavro, ten je síce zasypaný až až, ale ak myslíš VAG na Rosinskej, tak ďakujem pekne.Ked vezmem len Zilinu, je tam autorizak VAGu a nikto dalsi specialne pre Audi.
starynovy napísal:Lebo ti tu nepisem o plnom rajde ze? A to je ok ak ti trasie auto za 100 000€+Skoda reci, asi ako ked ho islo vytiahnut prievanom cez dvere v novej X5. Bud je precitlively na vonkajsie podnety alebo proste tliacha sracky.
Ani storocna Q7 s vytahanym pohonom, ani 50 rocna A7 ani pozarucna A6 mi pri parkovani, odjazde do zakruty netrasie a nesklbe. Jedine miesto kde to ide sledovat, je pri plnom rajde
Pilifo napísal:ako som uz pisal predtym, BMW mi bude uctovat spoluucast kulancie vraj do ~ 4 tisic, zvysok (70%) plati BMW.. este co vraveli, tak nejake prace co nesuvisia s motorom tiez musim uhradit ja...V rámci kulancie alebo sa na teba BMW úplne vykašľalo?
Abyssko napísal:Tvaroh si sa akosi rozculil 😁
tvaroh napísal:ja by som prisahal, ze ked som siel minule na svojej ex F31, ze mi tu 140tku precitalo... ale hadat sa nebudem, a kedze to auto uz nemam, asi to ani neoverim :)Nene ja som úplne chill.
Debata audi vs bmw nema nikdy koniec.
Ale v zasade som precitlively na prejavy auta za za 60+ a vibracie mi pri otacani sa v audi vadia. U bmw mi vadi ze nevie precitat 140kmh znacku v rakusku.