Štvrtok, 27. Decembra 2018, 20:20
ja mam F20LCI 118i (3 valec) 1 rok, 20.000km... zatial som mal takuto zavadu: motor vyhlasil ze mam ist do servisu doliat olej, tak som siel, ked otvorili veko na olej, bolo citit zapach benzinu... servisaci usudili ze do olejovej vane ide benzin. najskor chceli vymenit vstreky kedze davali vela paliva a piestne kruzky stahovali nespaleny benzin do olejovej vane, nakoniec to z BMW z DE instruovali len prepalenim softveru.. cim s znizila spotreba, vykon ostal... ci sa to fixlo uvidime :)
inak vyfuk ma nejaku klapku ktora sa po cca 30 sek. prepne po nastartovani, zjavne na umocnenie zazitku z brumcania pri starte ked sa valce vadia, motor je pruzny, zivi a bohate vykonovo staci na nase cesty, nepocitujem ziadnu potrebu mat silnejsi motor.. kedze znacky ako peugeot, citroen, skoda atd si nehambia dat do velkych SUV 85kw motor, tak v tomto aute 100kw je dost...
k zadnemu nahonu len tolko: siel som presne po tomto aute koli tomu zadnemu nahonu, je to jediny hothatch zo zadnym nahonom, ktory sa da kupit, a je posledny... nove modely 1tky uz maju byt predohrabky a tak sa zaradia do plejady nezazivnych aut...
zatial som s nim spokojny, akurat do mesta v mojom pripade ako druhe auto v rodine :)
-= BMW 1 118i - 4/2017 - A/T =-
-= BMW X1 118d - 2/2015 - A/T =-
-= BMW 325d - 5/2007 - 17"/225/45 - A/T =-
-= BMW 320d - 11/2004 - 18"/225/45 - A/T =-
skydive forever