speedfred napísal:Ja som ti ešte stará škola ,a najradšej vidím keď je tyčka vlhká :-)
elektronike moc neverím
Aj do nadrze pchas palicku aby si vedel kolko mas benzinu lebo elektronike neveris? :) Lebo ten ukazovatel stavu paliva bude pravdepodobne ovela menej presny ako kontrola stavu a hladiny oleja.
Ked som pred par tyzdnami guglil, ze ako to vlastne funguje tak by to elektronicke meranie malo byt ovela presnejsie,
kedze ma tri senzory na to a merias pri zohriatom, nastartovanom motore, a hlavne ti asi vie presnejsie ukazat kolko oleja chyba, kym pri palicke budes stale mat nejaku bulharsku konstantu.
Ak by sa aj nieco stratilo, a stane sa ti to po parhodinovej jazde ked si tomu na dialnici pritlacil na krk, tak co budes na krajnici cakat kym motor trochu vychladne a olej stecie, a keby si podla mierky hoc aj odcital, ze chyba liter, tak aj tak tam das pre istotu len 3 deci a po hodinke zopakujes celu akciu zas lebo nevies ci naozaj chyba cely liter, hlavne v takychto zimach ako su vonku tieto dni.
toto je sice starsi dokument, ak medzitym prislo k nejakym inovaciam tak princip bude stale rovnaky
http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1246593261