... všetko o BMW ...

Moderátor: jkk

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Príspevky: 915
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: C180w205
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: BMW 1 f20

Streda, 29. Októbra 2014, 08:10

si kúpiš nové auto aby si mal istotu, že nebolo nič lakované, opravované a vďaka kk..m to budeš mať olakované. Každý tento bulo berie auto ako spotrebák, ale prečo by som mal mať spotrebák otrieskaný kolom dokola. :-k Ja som za 600t kmnikdy nikomu nič nenatrieskal, ale za to mne natrieskali 1x fir. fabiu dvercia a nikto sa neprihlásil, a 1x OOOO pani piča telefonovala a nevidela že stojím pred prechodom a zadný nárazník išiel hneď S-line. Tento rok som 2x hlásil natrieskané autá, lebo vinník pozrel kuk z auta a šiel preč a to ten chjundai mal oškreté zadná dvere, zadný blatník a nárazník, nie malá škoda a auto bolo možno 1ročné, ale pani na octávke veselo vyparkovala a ušla. #-o Áno som bonzák, ale keď bratovi už 2x natrieskali OOOO pri Carrenfurte v ZA a nikto to neohlásil ( má HP ale 166,-€ spoluúčasť si musel platiť) tak som si povedal, že na vyjebancov si dám majzla.
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
Užívateľov profilový obrázok
FreeMaroStyle
Príspevky: 379
Registrovaný: 9.6.2011
Auto: BMW 118d M-packet
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: P.Bečva

Re: BMW 1 f20

Streda, 29. Októbra 2014, 08:34

Těm lidem je to uplně jedno, oni vystoupí ze svojí fabie a je jedno že ti jebli do dveří, nemají k těm autům žádný vztah, je to škoda, trpí tím ostatní co se třeba snaží o auto pečovat.
Taky už parkuju jen přes dvě místa z rohu do rohu, sice občas mám za stěračem lístek že stojím jak debil, ale sorry nemám prachy na to 2x ročně kvůli těmto debilům, lakovat blatníky a dveře! Ikdyž je to taky asi na pováženou, snad mi kvůli tomu stání nikdo neobjede auto klíčem :/
exVw Corrado 1.8i G6o
exVw Golf IV 1.9TDi PD
BMW 118d M-Paket
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
futy
Príspevky: 915
Registrovaný: 1.10.2009
Auto: C180w205
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: BMW 1 f20

Streda, 29. Októbra 2014, 08:42

FreeMaroStyle napísal:
snad mi kvůli tomu stání nikdo neobjede auto klíčem :/


presne toto by sa ti mohlo stať. Ja to parkujem ak je trochu možné na inom konci, a aby som mal okolo seba obrubník.
BMW 523i F10- som bez vrtule
Audi A4B8 TFSi- sa minulo už
VW BORA 1,6 16V- ex
 
whisp
Príspevky: 25
Registrovaný: 18.3.2013
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 1 f20

Streda, 29. Októbra 2014, 18:46

Stanley aku kameru pouzivas? Po tejto skusenosti to idem nasadit aj ja lebo tipek si vymyslal uplne rozpravky.
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 1 f20

Streda, 29. Októbra 2014, 19:59

whisp napísal:
Stanley aku kameru pouzivas? Po tejto skusenosti to idem nasadit aj ja lebo tipek si vymyslal uplne rozpravky.

toto je uplne lacna s ambarella chipsetom.. v noci nic moc, ale za tu cenu....
http://www.minidashcams.com/product/min ... 800gs-gps/

v audine mam Blackvue dr500gw, ta je o dost lepsia, ale zasa stoji 3x tolko.
obidvne maju GPS aj akcelerometer. Ja si uz bez kamery neviem predstavit jazdu, v poslednej dobe je to tu cisty masaker na cestach.
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 1 f20

Utorok, 2. Decembra 2014, 09:53

chalani co mate f20

ake mate vybavy? a co vam tam chyba? resp co je dobre?
mozete rovno napisat aj motor a prevodovku
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
whisp
Príspevky: 25
Registrovaný: 18.3.2013
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 1 f20

Streda, 3. Decembra 2014, 21:35

Ja mam 116i s manualom.
Automat by som po vyskusani urcite nechcel. To je ako ked robis so spomalenym pocitacom. Nechap to zle radi to super ale ked ides napr. do zakruty a chces v polovici prudko pridat, tak na manuale zaradis, pridas a odhadnes to presne (s ohladom na vlastnosti motora) kde ti zaber staci na automate to musis odhadovat dopredu ale kedze on ma trochu svoj rozum tak sa mi stavalo ze ked som chcel uz pomaly ubrat tak on akurat zatiahol a niekedy to bolo az neprijemne. Nepochybujem o tom ze sa to da naucit odhadovat ale je to ako riadit to auto cez filter. Skor ho usmernujes ako kontrolujes. Neviem ako by som to presnejsie popisal. Ak ta bavi soferovanie tak to urcite nechci.
Motor Ked sa nadychne tak to celkom slusne ide a je tichy na rozdiel od chrochtaka. Ma jednu blbu vlastnost pomaly mu klesaju otacky, niekedy mi to vadi. Da sa s tym jazdit aj usporne ale to som skusal iba raz :-). Rozdiel medzi jazdnymi rezimami je citelny. Ked si das sport+ tak tento motor vie v pohode dostat to auto v zakrute do smyku. Skusal som to raz zena ma skoro zabila.
Vybava Ak ti mozem nieco doporucit tak jednoznacne adaptivny podvozok. Toto by som si dal urcite ako prve. Mal som teraz tyzden pozicane nahradne auto (116d automat) a komfort a hlucnost podvozka sa neda porovnavat (bol tam seriovy podvozok a 16" ja mam 17"). Druha super vec je vyhrievany volant. Dalsi postreh je ze ak si das radio BMW professional (to co ma displej) tak to hra dost slusne(zakladne radio hra priserne), hifi priplatok sa vobec neoplati. HC som nepocul ale to vraj hra perfektne. Bluetooth uz vie streamovat aj hudbu tak ak mas spotify alebo inu muziku v mobile mozes pocuvat. Ovladat sa to da cez iDrive ale iba posuvanie skladieb dopredu dozadu.

Ak ta zaujima nieco konkretne tak sa spytaj venoval som tomu dost casu ked som ho konfiguroval.
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 1 f20

Štvrtok, 4. Decembra 2014, 06:36

Nase auto:
1A11 BMW 116i 5-dverové
7AC Sport Line

Farba a vnútorné prevedenie
B44 Valencia Orange
BEL2 Látka 'Track' Anthrazit/Akzent Rot

Základná výbava
258 Pneumatiky runflat s núdzovým dojazdom
2VB Kontrola tlaku v pneumatikách
428 Výstražný trojuholník
5DA Airbag spolujazdca
5DC Zadné hlavové opierky

Doplnková výbava
205 Automatická prevodovka
2PA Poistné skrutky kolies
302 Alarm s ovládaním
320 Bez modelu
Komfortný prístup a štartovanie
3AG Zadná kamera
423 Velúrové
494 Vyhrievanie predných sedadiel
575 Dodatocne 12-V-zastrcky
5AS Driving Assistant
5DP Parkovací asistent
676 HiFi systém
6NR BMW Apps
2DR 16 Al disky Sternspeiche 376
481 Športové sedadlá vpredu
4AE Posuvná predná opierka
4AT Interiérové lišty s vysokým leskom
4DN Ozdobné lišty matné Korallrot
609 Navigacny systém Professional
710 Športový kožený volant M
7NH Balík BMW Basic Service Inclusive (5 rokov / 100 000km)
8A5 Slovenská jazyková verzia
8AK Slovenský návod a servisná knižka
ZP2 Advantage plus balík
249 Multifunkcny volant
465 Delené sklápanie zadných operadiel
493 Balík so zvacsenym poctom odkladacích priestorov
502 Ostrekovace svetlometov
508 Parkovacie senzory (PDC)
520 Hmlové svetlomety
521 Dazdovy senzor s automatickým zapínaním tlmených svetiel
522 Xenónové reflektory stretávacie aj dialkove
534 Automatická klimatizácia
563 Rozšírené osvetlenie interiéru, priestoru nastupovania a batožinového priestoru
ZPD Výbava Drive comfort
216 Servotronik
544 Systém udržiavania rýchlosti s funkciou brzdenia
6NH Bluetooth pripojenie telefónu a USB konektor
6WA Prístrojový panel s rozšírenými informáciami

Keby som konfigorval auto znova s tym, ze mam obmedzeny budget, tak co by som bezpodmienecne do auta zobral znova:
- automat jednoznacne, co by som mal jazdit na plechoch s halogenmi
- navigacia profesional (dostanete aj rozsireny displej na pristrojovku, nie ten 4x4cm cerveno-cierny vtip, ktory tam davaju asi od 2002, dalej bluetooth + streamovanie audia a nejake dalsie goodies, ktore su na to naviazane)
- sportove sedadla + M volant (famozne - ale to poznate)
- parkovacia kamera + senzory
- servotronik (pripadne aktivne sportove riadenie - to ma este troska strmsi prevod)

Co by som bral, keby som este mal budget:
- driving assistant - o tomto vela ludi nevie (ani predajcovia - tak som si to musel zistovat sam), ale fakt to funguje velmi dobre. Uz sme to 2x neplanovane vyuzili, ked to same zabrzdilo - funguje to vyborne! Mozno to snad niekto hackne, a nahra tam software z i3, kde to cez kameru (len cez kameru!) riesi aj adaptivny tempomat. Toto je ocividne v pripade BMW cisto softwarova vec- nechceli takuto feature davat do auta, co zacina na 22k plus by si nemohli od chudakov s F30/F10 a vyssie pytat 2 litre za radar :)
- komfortny pristup - pozor, ked to beriete, zoberte si aj original BMW alarm (na Slovensku ziada kazda poistovna kvoli kasku), ostatne alarmy NEMUSIA fungovat 100% (zial, odskusane v minulosti)
- xenony
- HIFI audio (naozaj za to stoji)
- vyhrievanie sedaciek

Keby som uz naozaj chcel sumu zaokruhlit tak:
- pridam za stovku BMW apps (nieze by som to casto pouzival, ale integracia s iOS je velmi slusna)

Teraz este poznamka k 116i - neviem, ci mali Francuzi v Peugeote vtedy dobry rok ci co, ale ten motor je EPICKY. Tichucky, dobre sa toci, hore ma fajn zvuk a brutalne prdi do vyfuku, fakt, skuste to :)
Nevidim absolutny dovod kupovat do 1tky chrotchtak - ani cenovy, ani z pohladu jazdnych vlastnosti, ani iny. Mozno 125d a vyssie, inak fakt nie. Z toho benzinu je omnoho lepsi pocit, je to zivsie, tichsie, v zime sa zohreje nenormalne rychlo. Spotreba fajn.

Mal som 3 BMW vlastne (3, 5) a jazdil na par dalsich, ale tato jednotka je moja najoblubenejsia. Velmi dobry pocit z riadenia, je to lahke, dobre reaguje, radost z jazdy.
Sem tam sa stane, ze ju frajerke ukradnem a necham jej A6tku, lebo F20 proste jazdi 10x lepsie ako ta blbost so 4 kruhmi. A interier JE lepsi ako v pripade Audi. Mozme sa bavit o dizajne, ale mechanicky je F20 uplne tuha, presne diely pasuju a celkovo mam z nej velmi dobry pocit.

Fakt neviem, ze keby som mal kupovat mensie BMW, ci by som si daco ine kupil - mozno este F30 335i alebo 330xd.
Nelutujem ani cent, co sme do toho auta dali - paradne!

Negativa:
- piskali mi zadne brzdy - rozobrali, premastili, idu ako po masle
- sem tam rezonovalo prave madlo spolujazdca (nad oknom) - nastriekal som Carbaflo, a uz ani muk :)
- ten klavirny lak podla mna vela nevydrzi.


whisp: to s tym automatom nemyslis vazne snad.. ja nevidim dovod kupovat do ziadneho BMW (snad okrem emkovych modelov pre riadnych ultras) nic ine, ako automat. Od doby, ked je tam 8stupnove ZF, je to jednoznacna volba. + snad na vsetkych verzia motorov, okrem 116i, ma aj lepsiu spotrebu a dynamicke parametre (+ aj o tej 116i by som sa vedel kludne pohadat).

Manualne radenie na ZF funguje bleskovo, a kludne aj o 2-3 stupne, a kludne aj bez pacok na volante je pouzitelne.
Manual zobrat naozaj len vtedy, ak je tesny budget a silou mocou chce clovek nejake ine features.

Dalsia vec - HIFI sa vraj neoplati. skusal si to pre boha? Ten rozdiel je omnoho vacsi oproti zakladnemu ako Harman oproti Hifi (mal som na jednom aute aj Harman, na druhom Hifi, a na pozicanom aute zakladne).

Dynamicky podvozok ma jeden problem - nezvlada velke jamy a zjazdy z vysokych obrubnikov (omnoho horsie, ako klasicky), stane sa casto, ze "prepruzi" a brutalne to tresne. Ale betonky zvlada vyborne - ak niekto jazdi kazdy den niekam do Galanty alebo po ceskych dialniciach, je to fajn vec.
Seriovy podvozok na 16tkach je uplne pouzitelny a ak niekto nejazdi casto po betonkach (bratislavske megajamy dynamickemu podvozku NEROBIA DOBRE), nie je to az taky must-have.
A este aby som netaral do vetra - dynamicky podvozok som mal na predoslom aute.
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
whisp
Príspevky: 25
Registrovaný: 18.3.2013
Kraj: Bratislavský

Re: BMW 1 f20

Štvrtok, 4. Decembra 2014, 18:04

No sklamem ta ja to s tym automatom myslim vazne. Ale kedze nemam patent na rozum tak si myslim ze si to musi kazdy vyskusat sam. Ja v f20 uprednostnujem manual. Jazdil som oba.

HiFi - opat subjektivna zalezitost. Ja som dost zatazeny na kvalitne audio ale doma nie v aute. Pocul som HiFi aj standard ale podotykam ze s tym radiom s velkym displejom ktore pises aj ty. S tym standardnym to je uplna katastrofa. HiFi upgrade ma podstatne vacsi vykon ale kvalitativny rozdiel ma nepresvedcil. Uzavrel som to s tym ze si tam dam casom dorobit custom audio. HC mi nevoslo do rozpoctu (poznas to niekde tu ciaru urobit musis)

V com sa ale s Tebou zhodnem je pocit z konstrukcie toho auta, ako vlassky orech. Sportove sedacky a M volant super. Ja mam variabilne sportove riadenie opat dobra vec ktorej vyhody som si uvedomil az v inom aute na okreskach. Vyhrievanie sedaciek a vyhrievany volant super kombinacia. Xenony super senzor sera funguje dokonalo. Alcantara super (kvoli nej som bral m-paket)

K tomu adaptivnemu podvozku to co pises som si nevsimol ale budem to sledovat. Bolo by ale dobre napisat v ktorom presne aute si mal dynamicky podvozok pretoze to su 2 rozdielne veci (adaptivny a dynamicky podvozok) navyse BMW pouzivalo viacere technologie. Aby sme vedeli ze porovnavame to iste.

Auto je fakt zabavne soferovat. Je neuveritelne agilne. Zatial som z neho nadseny ale tak do roka urcite najdem nejake vady :-) Jo a runflat pneu su uplne v pohode. Start stop som dal vypnut (pamata si posledny stav)

Chcel by som zdoraznit ze toto su moje subjektivne postrehy.
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 1 f20

Piatok, 5. Decembra 2014, 06:11

Mal som v F10 DDC (dynamic damper control), adaptive drive obsahuje DDC + aktivne stabilizatory. Trieska to na velkych nerovnostiach rovnako.
Pokial viem F20 nema aktivne stabilizatory (ale mozno sa mylim)

Toto je pastnute z F10:
"Doplnková funkcia Adaptive Drive kombinuje systém Dynamic Damper Control s aktívnou elimináciou nakláňania karosérie Dynamic Drive. Senzory vo vašom BMW neustále sledujú rýchlosť jazdy vozidla, pozíciu volantu a priečne aj pozdĺžne zrýchlenie vozidla. Pomocou týchto údajov systém precízne reguluje tlmiče aj stabilizátory, s rýchlymi a presnými zmenami ich nastavenia. To zaručuje presnejšie reakcie riadenia, kratšie brzdné dráhy a zvýšený komfort jazdy. "

Inak som si vsimol, ze konecne BMW.sk upgradovalo konfigurator na ten nemecky.. super!
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
Užívateľov profilový obrázok
winter
Príspevky: 146
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: F20, 120dA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: MARTIN, BA

Re: BMW 1 f20

Piatok, 5. Decembra 2014, 10:07

tvaroh napísal:
chalani co mate f20

ake mate vybavy? a co vam tam chyba? resp co je dobre?
mozete rovno napisat aj motor a prevodovku


Napisem aj ja. Urcite si daj tempomat :-) skoro som ho zabudol navolit.
Nenapadlo ma ze ked mam M-Paket, sportovu aut. prevodovku a multifunkcny volant,
tak na nom chyba to jedno tlacidlo. Samozrejme za poctivy priplatok ho tam dostanes...

Co sa tyka reakcie na plyn, ja mam teraz 20d, takze je tam trochu omeskanie a gumovy zatah,
ale zasa potom to taha poriadne :-) Za sucha to mava zadkom aj na 245kach ;-)
Dost pouzivam Eco-Pro. Automat potom hned nepreraduje a nevytaca motor.
Vypnutie start-stop si isto nepamata do dalsej jazdy. Dokonca ked napr. v comforte vypnem
start-stop a hodim si eco-pro tak mi ho znovu zapne. V sport rezime je zasa automaticky deaktivovany.

Podvozok mam sportovy na 17" RFT a mozem povedat ze to auto je pohodlnejsie ako E46 so sport. podvozkom
na 16" bez RFT. Samozrejme ma asi 100x tuhsiu kasnu.

Mam aj packy pod volantom, ale nepouzivam ich, lebo v zatacke su otocene a nikdy ich neviem najst, pripadne su naopak.
Dalej ked chces podradit z 7 do 4, tak musis 3x stlacit a dlho to postupne radi. Ked das kick-down, tak radi priamo napr. 7 -> 4 a je to rychlejsie.

Daj si aj adaptivne Bi-xenony.

Najvacsim problemom je ze 1tky skoro nikde nemaju na sklade a nevies porovnat ani benzin s dizlom.

Co ma fakt serie a to sa nikde nedocitas su automaticke stierace.
To ze mam zaprsane cele okno a kolieskom nastavenu max. citlivost a stierace maju na salame by som prezil,
keby sa dal zapnut manualny cyklovac. Lenze v manualnom rezime idu stierace bud pomaly a stale, alebo rychlo a stale.
To koliesko je v manualnom rezime uplne nefunkcne! Asi si mysleli ze si kvoli tomu kupia ludia 3-ku, kedze tam to funguje...

Navigacia je zbytocna. Mala aj velka. Za 1500 resp. 2500 eur si daj radsej kopec vybavy. Obycajna Nokia Here ta bez problemov odnaviguje.
Urcite si daj Bluetooth hands free a bezklucovy vstup, ten je vymakany. A este cuvaciu kameru. Podla ciar sa da nadherne zaparkovat.

Jedine co sa nedalo navolit a co by som si dal je sledovanie mrtveho uhla.
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 1 f20

Piatok, 5. Decembra 2014, 10:23

to s tou navigaciou nemyslis vazne :) tam nejde len o navigaciu, ale integraciu komplet ovladania celeho auta + ten pad na zadavanie funguje paradne. Ja som si zvykol mat v pravej strane trvalo zobrazene udaje o ceste, vedla mapu resp. entertainment veci. Podla mna radsej toto, ako 4 litre za m-paket s bugs-bunny prednym naraznikom :) (teraz ma tu ukamenuju).
Adaptivne bixenony su podla mna zbytocne - stacia obycajne, za ten doplatok to nestoji (mal som ich na 2 autach predtym a vobec nechybaju). O tom cyklovaci som nevedel - resp. doteraz sli stierace v automatickom rezime stale tak dobre, ze sme to vobec neriesili.
Packy pod volantom su v BMW celkom zbytocne, ale nie kvoli tomu, ze by boli na prd - elektronicky joystick na prevodovke je totiz tak dobry, ze ich vacsinou netreba (ine znacky maju prevodovku riesenu mechanicky, dost blbo sa to tam meni, ale na BMW staci len tukat do paky). Ja pouzivam manualne radenie pri brzdeni motorom a tak isto je to fajn, ked si clovek pred predbiehanim vie podradit, kedy chce. A kludne aj o 3 stupne (3x rychlo do packy) a zaradi to rychlejsie, ako kym sa stlaci prepinac na pedali na kickdown (+ nemusim kvoli tomu turovat motor, ked este v danej chvili nechcem vyrazit)

Co mi naozaj chybalo v konfiguracii na jednotke je:
1) adaptivny tempomat - fakt to mohli dat, aspon tu verziu, ako ma i3, kedze Driving Assistant na F20 funguje fajn
2) auto-hold pre automaticke prevodovky (to vsak nedavaju z nepochopitelnych dovodov ani do F30... Audi to dava aj do A1)
3) Harman-Kardon nejde na Slovensku objednat (preco??)
4) senzory tlaku v pneu neukazuju teplotu (fakt chcu tymto odlisit triedy aut?? Hlavne, ze senzor informaciu o teplote poskytuje)

Ti, co si kupujete F20, nezabudnite na rozsirene budiky, nestoji to vela a bude vas to neskor srat, ze to nemate.
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
Užívateľov profilový obrázok
winter
Príspevky: 146
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: F20, 120dA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: MARTIN, BA

Re: BMW 1 f20

Piatok, 5. Decembra 2014, 11:13

Ano, rozsirene budiky si isto dajte! Ja si dam prekalibrovat snimac stieracov ;-)

Stanleyy, na to aby si mal cely iDrive a displej ti staci radio professional.
Nedam 2,5 tis. eur na to, aby som mal o 2" vacsi displej.

Mne staci ze mam hill-holder a funguje tak paradne, ze ani o nom neviem...

stanleyy napísal:
to s tou navigaciou nemyslis vazne :) tam nejde len o navigaciu, ale integraciu komplet ovladania celeho auta + ten pad na zadavanie funguje paradne. Ja som si zvykol mat v pravej strane trvalo zobrazene udaje o ceste, vedla mapu resp. entertainment veci. Podla mna radsej toto, ako 4 litre za m-paket s bugs-bunny prednym naraznikom :) (teraz ma tu ukamenuju).
Adaptivne bixenony su podla mna zbytocne - stacia obycajne, za ten doplatok to nestoji (mal som ich na 2 autach predtym a vobec nechybaju). O tom cyklovaci som nevedel - resp. doteraz sli stierace v automatickom rezime stale tak dobre, ze sme to vobec neriesili.
Packy pod volantom su v BMW celkom zbytocne, ale nie kvoli tomu, ze by boli na prd - elektronicky joystick na prevodovke je totiz tak dobry, ze ich vacsinou netreba (ine znacky maju prevodovku riesenu mechanicky, dost blbo sa to tam meni, ale na BMW staci len tukat do paky). Ja pouzivam manualne radenie pri brzdeni motorom a tak isto je to fajn, ked si clovek pred predbiehanim vie podradit, kedy chce. A kludne aj o 3 stupne (3x rychlo do packy) a zaradi to rychlejsie, ako kym sa stlaci prepinac na pedali na kickdown (+ nemusim kvoli tomu turovat motor, ked este v danej chvili nechcem vyrazit)

Co mi naozaj chybalo v konfiguracii na jednotke je:
1) adaptivny tempomat - fakt to mohli dat, aspon tu verziu, ako ma i3, kedze Driving Assistant na F20 funguje fajn
2) auto-hold pre automaticke prevodovky (to vsak nedavaju z nepochopitelnych dovodov ani do F30... Audi to dava aj do A1)
3) Harman-Kardon nejde na Slovensku objednat (preco??)
4) senzory tlaku v pneu neukazuju teplotu (fakt chcu tymto odlisit triedy aut?? Hlavne, ze senzor informaciu o teplote poskytuje)

Ti, co si kupujete F20, nezabudnite na rozsirene budiky, nestoji to vela a bude vas to neskor srat, ze to nemate.
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW 1 f20

Piatok, 5. Decembra 2014, 11:39

hi,
ja nehovorim o hill holderi, ale o tom, ked clovek stoji na krizovatke na brzde ako pako...

Co sa tyka navigacie - vobec to nestoji 2.5 litra, ked porovnavame s Profesionalom radiom. V packet driving comfort je rozdiel 1800 eur.
V profesionali nemas rozsireny displej (+171), bluetooth (+303), v pakete dostanes len ten bluetooth. Profi navigacia ma touchovy ovladac, hlasove ovladanie, a2dp streaming (tu som si nie isty, ci to nema aj profesional). Dalej navigacia spolupracuje s Efficient dynamics podla mapovych podkladov...
Proste si neviem predstavit riesit nejaky drziak s telefonom, ktory clovek musi davat hore dolu aby mu nejaky pako neudrbal bocne okno. To uz radsej mat F20 socka edition komplet bez LCD a mat tam ten prenosny system original od BMW - ten je aspon integrovany do auta a nevyzera ako past na oko.
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
Užívateľov profilový obrázok
winter
Príspevky: 146
Registrovaný: 15.1.2008
Auto: F20, 120dA
Kraj: Žilinský
Bydlisko: MARTIN, BA

Re: BMW 1 f20

Piatok, 5. Decembra 2014, 13:55

ja viem ze si nehovoril o hill holderi :-) ako je potom rieseny start-stop s automatom ked nestojis na brzde?

Ten a2dp streaming ako funguje? Nestaci streamovat cez BT z telefonu?

Ja mam drziak na telefon, dokonca s bedrotovym dobijanim pre moju Lumiu a priamo tam pasuje (ok, nalepil som ho na ten medzikus co sa zasuva
do otvoru pre napoje) a nemyslim si ze mi koli nemu niekto rozbije okno a hlavne to nevyzera ako past na oko a telefon sa mi stale nabija.
Kam si davas telefon?


stanleyy napísal:
hi,
ja nehovorim o hill holderi, ale o tom, ked clovek stoji na krizovatke na brzde ako pako...

Co sa tyka navigacie - vobec to nestoji 2.5 litra, ked porovnavame s Profesionalom radiom. V packet driving comfort je rozdiel 1800 eur.
V profesionali nemas rozsireny displej (+171), bluetooth (+303), v pakete dostanes len ten bluetooth. Profi navigacia ma touchovy ovladac, hlasove ovladanie, a2dp streaming (tu som si nie isty, ci to nema aj profesional). Dalej navigacia spolupracuje s Efficient dynamics podla mapovych podkladov...
Proste si neviem predstavit riesit nejaky drziak s telefonom, ktory clovek musi davat hore dolu aby mu nejaky pako neudrbal bocne okno. To uz radsej mat F20 socka edition komplet bez LCD a mat tam ten prenosny system original od BMW - ten je aspon integrovany do auta a nevyzera ako past na oko.
Prílohy
WP_20141205_002.jpg
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných