... všetko o BMW ...

Moderátor: jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
bmw118d
Autor témy
Príspevky: 155
Registrovaný: 9.12.2007
Auto: bmw118d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Runflat - Nie run flat??

Utorok, 21. Apríla 2009, 20:51

Trošku neskoro sa chystám prezúvať zimné pneu, proste nebolo času, ale k veci, mám dilemu, či kúpiť runflaty, alebo obyčajné pneu. Viem výhody runflatov - pri defekte dojdem pri 80km/h kdekolvek ale aj nevýhody - sú ťažké, a pri tom defekte sa už nedajú zalepiť, guma sa zahadzuje, skúsenosť! Takže mi poraďte, či kúpiť obyčajné alebo predsa runflaty. Po ďalšie, na 16ky origo 10 lúčové disky budú pekne vyzerať pneu 205/55?? Teraz mám 195/55.
 
bmw118d
Autor témy
Príspevky: 155
Registrovaný: 9.12.2007
Auto: bmw118d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: Runflat - Nie run flat??

Utorok, 21. Apríla 2009, 20:54

Po ďalšie, v pneu servise mi povedali, keďže jednotky nemajú rezervu, že sa dá dokupiť špeciálne rezervné koleso nemeckej výroby , neviem či netrepali, nejaké samonafukovacie, či čo, že to rozbalím a koleso sa nafukne, a kým je to zabalené, tak je to možne kludne v kufri nosiť.
 
Užívateľov profilový obrázok
po_e87
Príspevky: 918
Registrovaný: 13.1.2009
Auto: E87 LCI montego blue
Kraj: Prešovský

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 22. Apríla 2009, 10:16

Cauko no siel by som urcite na klasicke pneu, pretoze ran-flat sa zahadzujem. Samozrejme 205/55 bude urcite lepsie, sirsie to znamena vysia stabilita. Dokupis dojazdovku a hodil ju do kufru ked pojdes niekde mimo okres:) To budem aj ja riesit lebo mam run-flat na zimu aj leto. Ked ti to nebude vadit v kufri tak je to ok. Skoda by bolo vyhodit pneu ked sa da opravit. Takze sa modlim aby som nedostal defekt a ked zjazdim pneu, kupim klasicke. No fakt bomba vymyslel ten run flat :((

bmw118d napísal:
Trošku neskoro sa chystám prezúvať zimné pneu, proste nebolo času, ale k veci, mám dilemu, či kúpiť runflaty, alebo obyčajné pneu. Viem výhody runflatov - pri defekte dojdem pri 80km/h kdekolvek ale aj nevýhody - sú ťažké, a pri tom defekte sa už nedajú zalepiť, guma sa zahadzuje, skúsenosť! Takže mi poraďte, či kúpiť obyčajné alebo predsa runflaty. Po ďalšie, na 16ky origo 10 lúčové disky budú pekne vyzerať pneu 205/55?? Teraz mám 195/55.
Obrázok
E82 front M-Paket bumper,Rocker,M-Paket rear bumper glossy black,Wheels 207M,Eibach pro kit
SLOVENSKY VYROBCA eurookien,interierovych a exterierovych dveri http://WWW.DREVOTECH.SK
 
bmw118d
Autor témy
Príspevky: 155
Registrovaný: 9.12.2007
Auto: bmw118d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 22. Apríla 2009, 11:26

Díky, tiež sa stotožňujem s tvojím názorom. Kamarat chytil defekt, zalepil to, o deň sa to odlepilo a povedali mu, že môže zahodiť, na ho...o tie run flaty, ešte pozisťujem aké dojazdovky sa dajú kupiť, kupim tu sieťku do kufra, dojazdovku tam upevním a bude, nebude nič lietať, v kufri nič nenosím aj tak, za dva roky som tam mal dva krát niečo :-), takže vyhrává klasika.




po_e87 napísal:
Cauko no siel by som urcite na klasicke pneu, pretoze ran-flat sa zahadzujem. Samozrejme 205/55 bude urcite lepsie, sirsie to znamena vysia stabilita. Dokupis dojazdovku a hodil ju do kufru ked pojdes niekde mimo okres:) To budem aj ja riesit lebo mam run-flat na zimu aj leto. Ked ti to nebude vadit v kufri tak je to ok. Skoda by bolo vyhodit pneu ked sa da opravit. Takze sa modlim aby som nedostal defekt a ked zjazdim pneu, kupim klasicke. No fakt bomba vymyslel ten run flat :((

 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Runflat - Nie run flat??

Sobota, 2. Mája 2009, 19:41

viewtopic.php?f=25&t=15349

ja to riesim takto, berte to ako pomoc, nie ako reklamu.

Nosit dojazdovku je dost neprakticke, neviem ako jednotka ale e90 nema vo vybave ani zdvihak ani kluc. Sada kompresora a lepenia je sikovnejsia a na ceste netreba zhadzovat koleso
 
bmw118d
Autor témy
Príspevky: 155
Registrovaný: 9.12.2007
Auto: bmw118d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: Runflat - Nie run flat??

Nedeľa, 3. Mája 2009, 07:17

Nakoniec som sa rozhodol pre runflaty, pretože som našiel importéra na nete za skvelú cenu, jedná sa o pneu Pirelli P ZERO - 100-106,- EUR za KUS!
 
killian
Príspevky: 487
Registrovaný: 29.8.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava/Hlohovec

Re: Runflat - Nie run flat??

Nedeľa, 3. Mája 2009, 12:02

Martin46 napísal:
http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?f=25&t=15349

ja to riesim takto, berte to ako pomoc, nie ako reklamu.

Nosit dojazdovku je dost neprakticke, neviem ako jednotka ale e90 nema vo vybave ani zdvihak ani kluc. Sada kompresora a lepenia je sikovnejsia a na ceste netreba zhadzovat koleso

ta sada je len riesenie na 50 percent podla mna:) Zatial kazdy moj defekt bolo preseknutie gumy na vytlku a vtedy ti asi lepiaca sade nepomoze, len rezervu nahodit
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Runflat - Nie run flat??

Nedeľa, 3. Mája 2009, 16:52

mas mozno pravdu, ale je mozne polemizovat kedy to pomoze. Zo zakona tuto sadu MUSIS mat pokial mas Runlat...

nechat na aute Runflat si moze nietko kto ma auto na rebricku hodnot niekde medzi hriankovacom a chladnickou!!!


(co sa tyka kufra, ja mam vzdy na 120 percent plny)
 
Užívateľov profilový obrázok
phaenomenum
Príspevky: 97
Registrovaný: 27.9.2008
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 13. Mája 2009, 10:21

odpadavam z toho ako zhadzujete technologiu, na ktoru postupne prechadza stale viac a viac vyrobcov aut aj pneumatik. CO uz musis robit s runflatmi, aby si nejaky znicil tak, ze musi ist do smetia??? jazdim na nich dost dlho a to po BRATISLAVE plnej jam, dier, vytlkov atd atd - a nic sa nestalo ani letnym ani zimnym

co takato situacia: vaznejsi defekt vo vyssej rychlosti (nedaj boh priamo na dialnici v 140-tke!). ver mi, ze sa budes do smrti dakovat bohu, ze si mal runflaty a nerozflakol si sa tam rovno na mieste na kasu

tvrdost a nekomfortnost? to chce fakt niekto tvrdit, ze citi rozdiel medzi tym, ked sa vezie na tom istom aute obutom na klasikach a na runflatoch? to uz nemoze nikto mysliet vazne - pri vsetkej ucte a respekte k cudzim nazorom...

co sa ceny tyka: ja osobne mam 225/40 r18 sadu 4 ks za cca 700,- eur (nepamatam si presnu cifru). to je okolo 175,- za kus - v 18-tich palcoch zdoraznujem! MNE to za ten pocit istoty a bezpecia stoji. a posledna poznamka: pokial ja viem, tak pri pouziti technologie runflat nemusis mat zo zakona uz ku kolesam NIC ine, pri nich totiz nie je co riesit. za kazdych okolnosti totiz vies auto obute na ruflatoch dostat do najblizsieho servisu
 
Užívateľov profilový obrázok
phaenomenum
Príspevky: 97
Registrovaný: 27.9.2008
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 13. Mája 2009, 10:24

Martin46 napísal:
mas mozno pravdu, ale je mozne polemizovat kedy to pomoze. Zo zakona tuto sadu MUSIS mat pokial mas Runlat...

nechat na aute Runflat si moze nietko kto ma auto na rebricku hodnot niekde medzi hriankovacom a chladnickou!!!


k tomu zvyraznenemu textu tolkoto: mna auto ZIVI, cize ho mam na rebricku hodnot dot vysoko - a predsa jezdim runflaty... a vozim stale niekoho, pretoze mam agenturu na sprostredkovanie prace, som zodpovedny za ludi, co sa na mna spoliehaju. k tomu som sa co sa bezpecnosti tyka vyjadril uz vyssie
 
Užívateľov profilový obrázok
Duffy
Príspevky: 997
Registrovaný: 11.2.2007

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 13. Mája 2009, 11:01

andy_m napísal:
odpadavam z toho ako zhadzujete technologiu, na ktoru postupne prechadza stale viac a viac vyrobcov aut aj pneumatik. CO uz musis robit s runflatmi, aby si nejaky znicil tak, ze musi ist do smetia??? jazdim na nich dost dlho a to po BRATISLAVE plnej jam, dier, vytlkov atd atd - a nic sa nestalo ani letnym ani zimnym

co takato situacia: vaznejsi defekt vo vyssej rychlosti (nedaj boh priamo na dialnici v 140-tke!). ver mi, ze sa budes do smrti dakovat bohu, ze si mal runflaty a nerozflakol si sa tam rovno na mieste na kasu

tvrdost a nekomfortnost? to chce fakt niekto tvrdit, ze citi rozdiel medzi tym, ked sa vezie na tom istom aute obutom na klasikach a na runflatoch? to uz nemoze nikto mysliet vazne - pri vsetkej ucte a respekte k cudzim nazorom...

co sa ceny tyka: ja osobne mam 225/40 r18 sadu 4 ks za cca 700,- eur (nepamatam si presnu cifru). to je okolo 175,- za kus - v 18-tich palcoch zdoraznujem! MNE to za ten pocit istoty a bezpecia stoji. a posledna poznamka: pokial ja viem, tak pri pouziti technologie runflat nemusis mat zo zakona uz ku kolesam NIC ine, pri nich totiz nie je co riesit. za kazdych okolnosti totiz vies auto obute na ruflatoch dostat do najblizsieho servisu


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
911
Príspevky: 12
Registrovaný: 20.12.2007

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 13. Mája 2009, 14:11

andy_m napísal:
odpadavam z toho ako zhadzujete technologiu, na ktoru postupne prechadza stale viac a viac vyrobcov aut aj pneumatik. CO uz musis robit s runflatmi, aby si nejaky znicil tak, ze musi ist do smetia??? jazdim na nich dost dlho a to po BRATISLAVE plnej jam, dier, vytlkov atd atd - a nic sa nestalo ani letnym ani zimnym

co takato situacia: vaznejsi defekt vo vyssej rychlosti (nedaj boh priamo na dialnici v 140-tke!). ver mi, ze sa budes do smrti dakovat bohu, ze si mal runflaty a nerozflakol si sa tam rovno na mieste na kasu

tvrdost a nekomfortnost? to chce fakt niekto tvrdit, ze citi rozdiel medzi tym, ked sa vezie na tom istom aute obutom na klasikach a na runflatoch? to uz nemoze nikto mysliet vazne - pri vsetkej ucte a respekte k cudzim nazorom...

co sa ceny tyka: ja osobne mam 225/40 r18 sadu 4 ks za cca 700,- eur (nepamatam si presnu cifru). to je okolo 175,- za kus - v 18-tich palcoch zdoraznujem! MNE to za ten pocit istoty a bezpecia stoji. a posledna poznamka: pokial ja viem, tak pri pouziti technologie runflat nemusis mat zo zakona uz ku kolesam NIC ine, pri nich totiz nie je co riesit. za kazdych okolnosti totiz vies auto obute na ruflatoch dostat do najblizsieho servisu


Ja takisto odpadavam, ale z toho ze niekto neciti rozdiel medzi klasickou pneumatikou a RFT. Este povedz ze nerozoznas ci mas pod kapotou diesel, alebo benzin nech to zaklincujes uplne. [-o<
RFT si moze u nas nahodit na auto skutocne len uplny laik, bez urazky. Darmo, BMW dnes oslovuje uplne inu skupinu zakaznikov ako kedysi..
 
Užívateľov profilový obrázok
po_e87
Príspevky: 918
Registrovaný: 13.1.2009
Auto: E87 LCI montego blue
Kraj: Prešovský

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 13. Mája 2009, 14:25

jazdim casto PO -PP a poviem vam ze ten Run-flat je taka prcovina ..su tvrde ako pic... citim kazdu nerovnost a to mam 17" ... foter na E46 ma klasicke pneu 17" a to je fakt rozdiel !!! 18 run-flat to sa da asi len po Ba na kavicky ..bez urazky.
Obrázok
E82 front M-Paket bumper,Rocker,M-Paket rear bumper glossy black,Wheels 207M,Eibach pro kit
SLOVENSKY VYROBCA eurookien,interierovych a exterierovych dveri http://WWW.DREVOTECH.SK
 
Užívateľov profilový obrázok
phaenomenum
Príspevky: 97
Registrovaný: 27.9.2008
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 13. Mája 2009, 14:46

po_e87 napísal:
jazdim casto PO -PP a poviem vam ze ten Run-flat je taka prcovina ..su tvrde ako pic... citim kazdu nerovnost a to mam 17" ... foter na E46 ma klasicke pneu 17" a to je fakt rozdiel !!! 18 run-flat to sa da asi len po Ba na kavicky ..bez urazky.

v pohode, ale absolutne nesuhlasim. ja totiz jazdim - okrem ineho - ba / vieden (letisko alebo westbahnhof) 2 az 3 krat do tyzdna a ze niekto citi rozdiel U TOHO ISTEHO AUTA medzi runflat a klasikou, tak to je - teraz ty bez urazky - absolutna blbost. ale naozaj absolutna, a to nie len logicky, ale aj technicky
 
911
Príspevky: 12
Registrovaný: 20.12.2007

Re: Runflat - Nie run flat??

Streda, 13. Mája 2009, 15:05

andy_m napísal:
v pohode, ale absolutne nesuhlasim. ja totiz jazdim - okrem ineho - ba / vieden (letisko alebo westbahnhof) 2 az 3 krat do tyzdna a ze niekto citi rozdiel U TOHO ISTEHO AUTA medzi runflat a klasikou, tak to je - teraz ty bez urazky - absolutna blbost. ale naozaj absolutna, a to nie len logicky, ale aj technicky


Ja len dufam andy, ze toto vsetko co tu pises je len jeden nepodareny vtip. Lebo tlmiaca schopnost kolesa s RFT zodpoveda asi tak o dva palce vacsiemu kolesu s klasickou pneumatikou. Kym sa tu zacnes na verejnom fore zhadzovat, mal by si si to najprv overit v praxi. Nic v zlom.

Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných