... všetko o BMW ...
Moderátor: jkk
Suker napísal:Zdravim. Dik za radu,princip podobny ale ovela ovela viac roboty ako na 3jke.. Spravil som to sam.Jedine co mozem povedat tolko som sa este nenahresil ako pri tom.Ked sa na to niekto z Vas chysta treba na to zlate nervy.Ale na druhykrat by som uz vedel to je podstatne.A peniazky vo vrecku to je to najdolezitejsie .Co mozem poradit je.Urcite potrebujete racnu s hlbokou 10 tkou na konci pre vyber zhavicov von,najlepsie mat aj klb na to a nejake tie predlzovaky tiez. Samozrejme komplet racnovy set,je treba 5,8,10,11,14.a Imbusak 5kovy myslim,samozrejme sroubovak,ja som pouzival aj rucnu utahovacku pre lahsi pracu.Ako prve treba urcite odpojit baterku.Potom sa treba zbavit vsetkych krytov,ako prvy kryt sania,potom krytu kolo veka na olej postupne kabinoveho filtra skratka potrebujete sa zbavit vsetkych plastov na ziskanie pristupu.Nezabudut odobrat tie spevnovace motora v pismene V na to 11 racna po krajoch a je tam jedna srouba 14 s predlzovakom v strede pod stieracmi.Potom mozte vytiahnut ten zadny kryt. Ked sa dostanete do tej fazy nezabudnut odsroubovat egr valve tam su styri imbusove srouby mimochodom k dvom krasny pristup.asi 14 sroub na tom ciernom kryte neviem ako sa to vola sorry ,Odpojit tie styri konektory na vrchu,tam su potom dve 5 ky srouby.odpojit 2 konektory ktore su uplne vzadu pod krytom blizsie ku kabine. Odsroubovat 1 sroubu na ktorej je upevnena svorka s kablom,vytiahnut kabel ktory je upevneny takou umelou akokeby sroubov,podlozit sroubovak a podvazit.Snad ked uz je mozne ten kryt celkom vytiahnut.Zrazu vidite krasne 4 svorky s kablikmi pod ktorymi su zhavice.Rada stlacit tu svorku prstami na vrchu,princip stlacenia stipca na pradlo a on krasne vynde von bez sily.Chlapi Simple as that.Takto moj opis je mozno nie 100 percentny ale aspon viete co Vas caka ,ale keby mne niekto tak napisal postup bol by som velmi rad.Cas prace mne lajikovy 4 hodiny aj z vymazanim chyby zhavicov a testovacej jazdy.DIK dufam ze to niekomu pomoze......