... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
adamxm napísal:Som iba povedal čo som čítal . Bolo to v nejakej recenzii . O aute už dlhšiu dobu dosť zisťujem či je nejak kazové alebo tak. Takže žiadnom prípade by to inak nemalo vadiť motoru ? Iba tomu dpf . To by nebolo tak hrozné. A myslím že tých 13 km neni až taký zabiják. Či myslíte že to je moc ? A vie tie rozvody spraviť aj zručný automechanik ? A ako čistíš to dpf . A ako často si myslíš že by ho bolo treba čistiť ? Viem to spraviť aj doma ?
TT-SIMIK napísal:Povedzme si otvorene.....problem zohrievania ta bude trapit len od novembra do marca....Ako sa otepli tak mas motor zohriaty za 3km....Nebudes predsa jazdit len do roboty,takze ak bude dpf ok tak sa zregeneruje niekde na okreske....Poznam xy ludi co jazdia kratke trasy,aj kratsie....Ak sa ti to auto paci,tak treba zohnat vyservisovany kus a vozis sa....Treba vsak ratat ze X5 je tazke auto,t.j. spotrebu na tvoje trasy rataj tak 11-12L,kazdy 3rok nove gumy za 1000€....Malo 173kw ma najazdenych pod 200tis,takze urcite treba bacha na rozvody.....Ak to nebude vyservisovany poctivo,podotykam poctivo tak ta cakaju investicie,zhavenie,termostaty,olej AT+XD a par drobnosti.....
mitocross napísal:Myslel som "dat" to cistit. Nie sam doma. To je uz riadna prasarna. Pozri napr. http://www.advanpure.cz
Uplna regeneracia prebieha u E70 cca 20min (potom vypne aj ked nie je hotova) a dobre sa to vypali pri konstantnej rychlosti nad 100 km/h, pretoze pritom dosahujes pekne tych potrebnych 620 stupnov. To znamena nejakych 20-30km po dialnici aj so startom - ale to len v pripade, ze si presne v bode kedy je v DPF "plno". Prdkanim po meste ma auto problem dosiahnut tu teplotu, kolise , a pocas 20 min sa vsetko nestihne spalit. Je velmi dobre pre fiter aspon raz za tyzden spravit niekolko sto dialnicnych km.S autom sa v meste da zit, ale jeho domenou je medzimesto.
No moja trasa nieje mesto . Sú to obce a úseky medzi obcami . Až na konci dochádzam do mesta v robote . A to je jeden kruháč a privadzač . Aj teraz jazdím.na diesly tu istu trasu a bez problémov . Auto ford galaxy mk3 2,0 tdci 103 kw. Takže to bude asi podobné nie ?
undy napísal:Tak to mas pomerne vzorne jazdenieJa jazdím denne 9+9 km do práce, okrem toho 2-3x do týždňa cca 100 km okresky+ autostráda. DPF vydržal cca 250000 km, odrazu sa rozsvietil displej, že chyba DPF. A to mi Carly vypisovalo nejakých 85000 km ešte. Okrem toho s autom žiadne väčšie problémy, Simik to povedal najlepšie- nepredávaj to, v takom dobrom stave to je. Teraz 340000 km, turbo, rozvody, čerpadlo, alternátor- všetko pôvodné. Teda pôvodné je všetko / okrem oleja:-) len som napísal tie najkazovejšie veci. Teda ešte mi napadlo- bola menená remenica kľukovky a zaslepené sanie.
pka napísal:Mne to v novsich verziach uz neukazuje. Tuto hodnotu pre E70 si uz neviem zvolit na displej v okienku parametrov.Pamatas si pls kde v Carly je ta hodnota zostavajucich km DPF, nech nehladam? Dik.