... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

bmwtt.sk
 
autosearch.sk
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 18.11.2019
Auto: BMW X5 E70
Kraj: Trenčiansky

E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Pondelok, 18. Novembra 2019, 17:38

Zdravím páni....

Mám X5 E70 173kW 2010 220t km
Chcem vás poprosiť o radu ak ste sa niekto už v praxi stretol s obdobným problémom tak mi to môže ušetriť čas a možno aj € pri odstránení problému...
Na diagnostike mi vyhodilo chyby:
4560RailPressure Sensor - Plausibility -Pressure too Low
4570RailPressure not Plausible
Začal mi motor sám zhasínať, najčastejšie po zastavení do minúty. Pokles tlaku na rampe je citeľný aj na výkone počas jazdy kedy auto len pozvoľna akceleruje (len občasne). Naftový filter samozrejme vymenený, skontrolovaný únik nafty po vedení k motoru... Ešte sa chystáme na podávacie čerpadlo v nádrži....

Prikladám link na video so sledovaním tlaku v rampe až po samotné zhasnutie motora....
- pri voľnobehu

Vopred ďakujem za Váš názor... Ak som zabudol na nejaké info, rád doplním...
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12243
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Pondelok, 18. Novembra 2019, 18:14

Ked mu za jazdy zadelis,tak vyhodi chybu?
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
autosearch.sk
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 18.11.2019
Auto: BMW X5 E70
Kraj: Trenčiansky

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Utorok, 19. Novembra 2019, 15:20

Zalezi do situacie, je to nepravidelne... Niekedy sa rozbehnem kludnou jazdou a po chvíli zacitim rezonanciu motora, poklas vykonu a zobrazii sa kontrolka motora s chybami 4560,4570... Castejsie je jazda ostrejsia :-) a ide v pohode ako treba do vykonu aj dlhsiu dobu a ziadnu chybu nevyhodi ani vykon neklesne, zastavím a do minúty motor zdochne (tiež nie vždy) ako by mu došla nafta...
Idem este skusit dat priehladnu privodnu hadicu pred motor ci netaha falosny vzduch....

Alebo nejaky lepsi napad?
Dakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12243
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Utorok, 19. Novembra 2019, 19:47

Riesil som to viac krat a vzdy to bolo nieco ine...raz ventil na rampe,raz na cerpadle,raz cerpadlo,raz trysky....atd....riesil som to hadam 40x za tie roky,takze vela zdaru zelam....nieje to take uplne jednoduche najst...
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7481
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Utorok, 19. Novembra 2019, 23:05

Ako pise simik, bude treba systematicky pristup a vylucovat vsetko spomenute, najlahsiu mas kontrolu podavacieho cerpadla, ak sa to prejavuje stale
 
autosearch.sk
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 18.11.2019
Auto: BMW X5 E70
Kraj: Trenčiansky

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Štvrtok, 21. Novembra 2019, 13:28

Takze pani...
Velice zaujimave je to auto...

Zistil som, ze ked odpojim konektor od regulatora tlaku paliva (v prilohe je pre istotu foto daneho dielu) motor ide bezchybne. Nezdochyna, nekolisu otacky, ide do vykonu, nedymi no ide normalne co asi nieje normalne :-)

Neviem ci sa mozem na tom viac povozit aby som cosi dalsie neodpalil ale problem bude asi v tom regulatore aj ked ma este napadlo ci ten regulator neriadi chybne riadiaca jednotka motora a novym by sa teda nic nevyriesilo.


Co myslite???
Dik
Prílohy
IMG_20191119_185224.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12243
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Štvrtok, 21. Novembra 2019, 20:27

Tento motor ma dvojite regulovanie tlaku paliva,jedno je na rampe a jedno na cerpadle,jedno rail a jedno flow...jedno funguje do určitej teploty a druhe od určitej teploty chladiacej zmesy....aby som sa správne vyjadril:-)))

Function
The high pressure pump constantly generates the system pressure held in the fuel rail. The fuel-rail pressure is adjusted to the correct level according to engine operating parameters by one of the following two possible control methods (dual actuator concept):
  • Pressure regulation by the rail pressure control valve:
    The high pressure pump constantly delivers fuel at high pressure to the rail. The rail pressure control valve diverts any excess fuel volume delivered to the rail into the return line, thereby maintaining the rail pressure at the required level. The higher the control signal current, the higher the rail pressure that is maintained.
    The flow regulating valve is set to maximum flow.
  • Volumetric flow regulation by the flow regulating valve:
    The flow regulating valve only allows the amount of fuel to flow into the high pressure pump from the low-pressure side that is required in order to generate the required fuel rail pressure. The high-pressure pump cylinders are not completely filled with fuel. The higher the control signal current, the lower is the rail pressure that is generated.
    The rail pressure control valve is kept closed, i.e. set to maximum rail pressure.
The two control methods are used under the following engine operating conditions:
  • When the engine is started, rail pressure control is always active.
  • When the engine is running:
    • at coolant temperatures below about 19 °C rail pressure control is always active
    • at coolant temperatures above about 19 °C volumetric flow regulation is active
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Sobota, 23. Novembra 2019, 10:10

Ked to odpojis nic sa nestane, prebytocne palivo pojde do nadrze. Bud mas zly tento ventil alebo samotny DRV je netesny a preto to v rezime regulacie objemu nefunguje. Zistis v tomto stave logovanim striedy DRV pri volnobehu a max. vykone.
 
starML
Príspevky: 772
Registrovaný: 26.7.2007
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Mariánské Lázně, dříve Liptov

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Nedeľa, 24. Novembra 2019, 16:05

Na videu je jasně viditelné cyklické kolísání tlaku v railu, zvláště na začátku videa. Udělal bych test, který vstřikovač nejvíce propouští naftu do přepadu. Napřed za studena, potom za tepla. A který vstřikovač bude nejvíce propouštět do přepadu, ten vyměnit nebo se pokusit repasovat v BOSCH servisu. A jestli to má najeto 220tkm, tak vymontovat a repasovat všechny vstřikovače.
Jak to startuje, když je motor teplý?
Obrázok
Audi A3 30 gtron automat CNG
Octavia 1,5 TSI automat CNG Ex
Octavia 1,4 TSI manual CNG Ex
E60 530iA Ex
E39 530dA Ex
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Nedeľa, 24. Novembra 2019, 16:29

Flasticky na piezach? Ale no.. :D

este: ..115tky sa repasovat nedaju. Z tej delfiny co sampluje asi 1x za minutu to je tazko ale pulzovanie tlaku moze byt kludne odvaleny jeden piest v CP3, aj to sa stava. Proste tapanie na slepo, tipos bingo.
 
starML
Príspevky: 772
Registrovaný: 26.7.2007
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Mariánské Lázně, dříve Liptov

Re: E70 - kolísajúci tlak v rail rampe

Nedeľa, 24. Novembra 2019, 18:18

- navrhuji začít tím nejjednodušším, nejpřístupnějším a nejlacinějším - pokud to tedy je možné,
- to pulzování je možno lépe zobrazit v programu TESTO, pokud je v PC nainstalován EDIABAS,
- že vstřiky ...115 repasovat nejdou bohužel nevím, ani to, že by se nedal změřit přepad - možná, že mi něco uniklo, X5 E70 2010 mi před barákem nestojí - díky,
- příklad použití TESTO https://www.youtube.com/watch?v=i1Rjq0cCzeI
Audi A3 30 gtron automat CNG
Octavia 1,5 TSI automat CNG Ex
Octavia 1,4 TSI manual CNG Ex
E60 530iA Ex
E39 530dA Ex

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných