... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
Reatek napísal:OK, takže páni a dámy - je dobojované. BMW mi dalo 20% na polomotor...oprava za 11tis.EUR...nech sa páči, čiže 2008 ročník stojí okolo 14 tis.EUR, ja môžem za 11 tis.EUR kúpiť a dať opraviť svoje BMW X5, r.v.2008 - no nie je to super. Cize výsledok - predávam auto z chybou aká je a už nikdy BMW nekúpim, nie je predsa možné, aby mi ani pri jednej prehliadke nepovedali, že reťaz je na tom už zle /pri 165 tis.km/, a takisto nie je možné, aby sa k tomu takto postavili. To znamená, že BMW sú šroty, ktoré po 150-180 tis.km vyžadujú komplet renováciu motora. Na českom fóre som našiel podobné prípady tiež, čiže toto nebola náhoda. BMW sú črepy, benzínové motory sú rovno odpad a tie ich diesely po r.v.2008 sú na to, aby ste za 2 roky na tom pojazdili a potom sa auta treba zbaviť, lebo hrozí, že ak presiahnete 100 tis.km, ide do čerta na tom kopec vecí...super, som nadšený...
jararak napísal:srsenvilko - videl si taky Gckovy mercedes, auto za 200t, to nema hnile sruby, to ma diery v dverach ze tadial prestrcis ruku, taky Skovy mercedes, ktoremu prehniju tlmice a prerezu Airmatic, mercedes prave nieje dobry priklad
tepes33 napísal:Ja len toľko, že mne ešte našťastie reťaz neroztrhlo, ale jeden šikovný manik mi dal ponuku 900€ za výmenu vrátane materiálu ... čo sa týka BMW, ja mám X5 r.v. 2008, 3.0 SD ... kedže sa o auto treba aj starať, nebudem sa vyjadrovať k nejakým hrdzavým šrobikom, ale k interiéru ktorý puká a vrzga ani starý rebriňák...tak úbohú vec som v takej značke veru nečakal...s tými hlúposťami že plast na svetlách praská kvôli nekvalitnej vode by ste už mohli skončiť...je to preto, že sa ten ,, plast ,, nahreje a ked sa naň dostane čokoľvek studené vrátane vody tak praská ... videl som to na viacero značkách átu