Pondelok, 10. Mája 2021, 08:21
Daju - plati pre starsi M57 (35sd). Ale naco by si to robil takto po cigansky? Aby si zistil, ze si pokaslal spalovanie, horsie sa to zbieralo z nizkych otacok, mal vyssiu spotrebu, rychlejsie zanasanie dpf, resp. po jeho odstraneni dymovnicku, potom hladal upravu softu aby to nedymilo , a nakoniec zistil aj to, ze si dal viac ako za nove sanie s noyvmi klapkami? U E70 to zas take strasne/caste nebolo. Ak v motore, ktory chces kupit, vydrzali povodne doteraz (no kolko? 200,300tis. km?), tak nove vydrzia znovu tolko...
Na novsom N57 (40d) klapky neznicia motor. Tam je problem zanasanie sania EGR okruhom a nutnost cistenia. Ak to zanedbas, tiez hrozi nove sanie, lebo zadrhavajuce klapky resp. ich oska moze vydriet vacsie drazky to telesa sania a nebude to uz fungovat spravne.
Ak nezostava na servis M57, tak duplom nezostava aj na N57.