... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
bimbot napísal:Tak to neviem. Ale myslim si , ze zohrievat vodu ( skor olej ) po meste asi nebude , aby neminal elektrinu. Ale vsimol som si , ze z casu nacas sa auto rozhodlo pri ceste na okreskach ( cesta viac ako 30km ) prepnut na benzin na chvilu a napisalo , ze elektromotor zo systemovych dovodov nedostupny. Mohla byt to byt nejaka predikcia , ze aha, bude potrebovat benzinovy motor , tak ho zohrejem troska. Inak na dialnici , si nemyslim , ze prepne pri 130 ( G05, pri 140 ) iba na benzin . Myslim si , ze elektromotor pomaha dalej a benzin si len tak pomaly zohreje. Ak nie su Ti programatori sprosti ( vid prispevok vyssie )) ), tak nedovolia tomu motoru dat plny vykon okamzite ked je studeny. Vynimka asi bude , spominany "kickdown", kedy by to malo dat plny vykon , lebo by to malo predpokladat, ze ten vykon z nejakeho dovodu ( mozno bezpecnosti ) vodic potrebuje. Inak to prepinanie rezimov funguje fakt dobre takze si myslim ze to maju za tie roky dobre odladene . Ved sa ucili na Vrabcovom aute )No áno, len keď tak uvažujem, že sa s autom niekde vyberiem, je zima, idem po meste len na elektrinu, motor studený a zrazu vyjdem na diaľnicu a ľadový benzínový motor sa zapne v 130tke. Tak to by tomu šesťvalcu asi veľmi neprospelo...
Alebo ak po meste v aute kúrim, tak kúrenie zohreje aj vodu a teda motor nebude úplne ľadový?