... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
lukas107 napísal:Neviem presne, aký je tam motor, ale mechanik mi presne toto vravel, že ak by chcel vyriešiť únik oleja (pretesniť olejovú vaňu), tak musí ísť všetko dole, a preto je dobré sa zamyslieť, či nechcem rovno vymeniť aj rozvody, doteraz menené neboli a najazdené je 29X XXX km.musia ist dole poloosy,predny diferak,napravnica ...je to riadna babracka...
Pri vymene rozvodov zalezi aky mas motor..
TT-SIMIK napísal:Ďakujem za radu ohľadom rozvodov. Áno únik ej z 2 miest, mechanik ma volal do servisu a my to ukázal. Najväčší únik je okolo olejovej vane a ďalší únik je okolo čerpadla.Ak mas M57N2 alebo N57 tak pri tychto km by som rozvody urcite neodkladal….Unik ale moze byt aj zvrchu a tece to dole…napr…..
PetoK napísal:Motor je označený 306d5, neviem žiaľ presne, ale asi je tam motor M57N2Aky konkretne motor ?
TT-SIMIK napísal:Ďakujem za cenné informácie. Čerpadlo chcel meniť automaticky, vravel mi, že to musí vymeniť, inak by to nebo dobre. Čo sa týka ceny práce, tak to odhadoval okolo 800€ (ráta sa s vyriešením úniku oleja). Prekvapila ma cena materiálu, preto som sa chcel informovať, či je potrebné skutočne všetko meniť ako čerpadlo a...V 99,99% nikto nemeni olejove cerpadlo pri M57N2….Ale ak ti tece vana tak je to o dost navyse robota…Material aj z cerpadlom aj keby menil je tak 1000€…ano ak rata aj remenicu,vodnu pumpu,kladky,remene,sponery tak sa to moze ma 1700€ vysplhat za material…..