... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BMW Power
Autor témy
Príspevky: 8
Registrovaný: 20.7.2021
Auto: BMW
Kraj: Banskobystrický

BMW X6 40d 2011 problém

Sobota, 25. Septembra 2021, 12:48

Ahojte, mám taký problém:pred 4 mesiacmi mi auto napisalo na displeji motorstorung, a hodilo ho do núdzového režimu,na diagnostike vypísalo EGR, ten som vymenil,po asi 100km zase núdzový režim,a začalo mi pískať malé turbo,zase na diag. EGR,ten sme reklamovali a po 50km zase núdzový režim a plus mi začal v kabíne smrdeť spálený motorový olej, keď som prišiel domov,otvoril som kapotu,stadiaľ išiel biely dym z malého turba. Chcel by som sa opýtať či je možná cesta do servisu? Jedná sa o BMW X6 2011 40d Twin Power turbo.Za odpoveďe vopred ďakujem.
 
el_fuego333
Príspevky: 288
Registrovaný: 20.10.2008

Re: BMW X6 40d 2011 problém

Sobota, 25. Septembra 2021, 13:26

Fuh, no ked ti odislo turbo, tak je riziko, ze zacnes spalovat olej a motor uz nezastavi, kym nespali vsetok olej resp sa nezadrie. Ja by som to asi dal odtiahnut.
Poloboh vetra a mora, hrdina muzov. Radikalny ultraheterosexual.
X5 e70
 
Užívateľov profilový obrázok
BMW Power
Autor témy
Príspevky: 8
Registrovaný: 20.7.2021
Auto: BMW
Kraj: Banskobystrický

Re: BMW X6 40d 2011 problém

Sobota, 25. Septembra 2021, 15:25

OK.Ďakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
tomife
Príspevky: 55
Registrovaný: 15.5.2019
Auto: g30 540i
Kraj: Košický

Re: BMW X6 40d 2011 problém

Utorok, 5. Októbra 2021, 08:48

BMW Power napísal:
Ahojte, mám taký problém:pred 4 mesiacmi mi auto napisalo na displeji motorstorung, a hodilo ho do núdzového režimu,na diagnostike vypísalo EGR, ten som vymenil,po asi 100km zase núdzový režim,a začalo mi pískať malé turbo,zase na diag. EGR,ten sme reklamovali a po 50km zase núdzový režim a plus mi začal v kabíne smrdeť spálený motorový olej, keď som prišiel domov,otvoril som kapotu,stadiaľ išiel biely dym z malého turba. Chcel by som sa opýtať či je možná cesta do servisu? Jedná sa o BMW X6 2011 40d Twin Power turbo.Za odpoveďe vopred ďakujem.

zdravim, ako ste to poriesili nakoniec? podobne priznaky mam aj ja na 30sd, tiez male turbo piska +smrad(ale ten hlavne ked je pustena regeneracia dpf)
EGR mam softverovo vypnute, cize u mna je to bud na reklamaciu repasovaneho turba maleho alebo este chcu skusat ci dpf neni KO ze tam ma velke tlaky
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: BMW X6 40d 2011 problém

Utorok, 5. Októbra 2021, 10:09

el_fuego333 napísal:
Fuh, no ked ti odislo turbo, tak je riziko, ze zacnes spalovat olej a motor uz nezastavi, kym nespali vsetok olej resp sa nezadrie. Ja by som to asi dal odtiahnut.
toto plati iba pre auta bez skrtiacej klapky, tu sa pri vypnuti motora klapka zavrie a motor zhasne
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: BMW X6 40d 2011 problém

Pondelok, 11. Októbra 2021, 00:56

PeqpeK napísal:
toto plati iba pre auta bez skrtiacej klapky, tu sa pri vypnuti motora klapka zavrie a motor zhasne
tato klapka funguje kvoli dvom veciam - 1. ako nahrada za podtlakom regulovane silentbloky pre vypinanie motora 2. regeneracia dpf - priviera sa z dovodu zvysenia teploty vyfukovych plynov.... niesom si isty ci je pravda co pises - podla mna sa zavrie len pri vypinani motora, ked motor vypne, znovu sa otvori....
 
starynovy
Príspevky: 8950
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: BMW X6 40d 2011 problém

Pondelok, 11. Októbra 2021, 08:08

Nieje celkom pravda s tymi silentami, aj tato E71 ich ma ovladane, ako aj Fkove diesle atd.. vsetky klapku maju. Tie su tam kvoli vibraciam na volnobeh a v nizkych otackach. S klapkou ci bez, strepotaniu nepomozu skoro nic, zvlast u manualov kde strepe este aj prevodovka samotna. No a ta klapka sa uzatvara fakt len na par sekund.. co by ale malo spokojne stacit to zadusit v prvych stadiach. Ked to uz huli ako cernobyl a toci 5000 je neskoro aj tak.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7479
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: BMW X6 40d 2011 problém

Pondelok, 11. Októbra 2021, 08:14

airbone napísal:
tato klapka funguje kvoli dvom veciam - 1. ako nahrada za podtlakom regulovane silentbloky pre vypinanie motora 2. regeneracia dpf - priviera sa z dovodu zvysenia teploty vyfukovych plynov.... niesom si isty ci je pravda co pises - podla mna sa zavrie len pri vypinani motora, ked motor vypne, znovu sa otvori....
1. nie je nahrada za podtlakove silenty, vsetky novsie auta s klapkou maju stale podtlakove silenty (6 valce)
2. toto je pravda

ide o to, ze ked Ti poruchou turba ide cez sanie kopec oleja (palivo), tak ak nemas klapku, motor sa nevypne, ale ak tam klapka je, na cca 1-2s sa privod vzduchu naozaj zavrie, aj ked otazne je, ci to staci na to aby motor uplne zhasol, alebo iba zakucka...no na novsich autach tento samoznicujuci jav neevidujem
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6544
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: BMW X6 40d 2011 problém

Pondelok, 11. Októbra 2021, 20:32

aha sorry, ok. Jasne 6 valec je nieco ine.... myslim ze 4valce nemaju podtlakom ovladane tie ulozenia motora aspon N47 co viem. Tak sorry za offtopic

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní