... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
BMW Power napísal:Ahojte, mám taký problém:pred 4 mesiacmi mi auto napisalo na displeji motorstorung, a hodilo ho do núdzového režimu,na diagnostike vypísalo EGR, ten som vymenil,po asi 100km zase núdzový režim,a začalo mi pískať malé turbo,zase na diag. EGR,ten sme reklamovali a po 50km zase núdzový režim a plus mi začal v kabíne smrdeť spálený motorový olej, keď som prišiel domov,otvoril som kapotu,stadiaľ išiel biely dym z malého turba. Chcel by som sa opýtať či je možná cesta do servisu? Jedná sa o BMW X6 2011 40d Twin Power turbo.Za odpoveďe vopred ďakujem.
el_fuego333 napísal:toto plati iba pre auta bez skrtiacej klapky, tu sa pri vypnuti motora klapka zavrie a motor zhasneFuh, no ked ti odislo turbo, tak je riziko, ze zacnes spalovat olej a motor uz nezastavi, kym nespali vsetok olej resp sa nezadrie. Ja by som to asi dal odtiahnut.
PeqpeK napísal:tato klapka funguje kvoli dvom veciam - 1. ako nahrada za podtlakom regulovane silentbloky pre vypinanie motora 2. regeneracia dpf - priviera sa z dovodu zvysenia teploty vyfukovych plynov.... niesom si isty ci je pravda co pises - podla mna sa zavrie len pri vypinani motora, ked motor vypne, znovu sa otvori....toto plati iba pre auta bez skrtiacej klapky, tu sa pri vypnuti motora klapka zavrie a motor zhasne
airbone napísal:1. nie je nahrada za podtlakove silenty, vsetky novsie auta s klapkou maju stale podtlakove silenty (6 valce)tato klapka funguje kvoli dvom veciam - 1. ako nahrada za podtlakom regulovane silentbloky pre vypinanie motora 2. regeneracia dpf - priviera sa z dovodu zvysenia teploty vyfukovych plynov.... niesom si isty ci je pravda co pises - podla mna sa zavrie len pri vypinani motora, ked motor vypne, znovu sa otvori....