... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
Kriss napísal:Problem o ktorom viem je len ked robis casto kickdown z 0. Cize plna palba z cervenej alebo sprinty, zatoto sa ti podakuje urciteTak lebo ak sa o auto staráš a vieš ako na ňom jazdiť , vydrží viac . Kúpil som drahší ale veľmi zachovalý kus vo výbornom stave a nechcel by som poškodiť . Jasne že si zajazdím a pridám , len som chcel vedieť skúsenosti ostatných ktorí majú tento typ autá napríklad dlhšie a vedia niečo poradiť ohladom prevádzky vozidla .
Ten kickdown ( podlaha ) ma zaujíma tak či tak . Či automat príliš netrpí.
sonjoe napísal:Čo znamená Zf ?Ja napriklad na 1er jazdim casto na Sku lebo na normalne su tie otacky tak sakramentsky nizko, ze mam pocit, ze zakape auto, ale to je 8st automat. Na dialnici davam sportovy podvozok lebo “stvrdne” aj volant aj podvozok a lepsie sa to drzi v zakrutach pri vyssich rychlostiach. Na X5 jazdim normalne a podlahu davam, ked potrebujem svizne akcelerovat, predbiehat a Sko davam tiez len vtedy, ked potrebujem plny kotol, inac nie je podla mna az tak potrebne tomu nakladat, ovsem tych 600Nm na tak velkom aute je dost zazitok :)
Inac k tomu drahsiemu a udrziavanemu kusu. Tiez som kupil asi o 3000€ vtedy drahsie ako boli bezne kusy, lebo som videl servis na nom, faktury. Nove DPF, nove trysky a kopec veci, no aj tak za takmer dva roky mam v servise vyse 2500€. Odisli mi milion blbosti od xDrive, motoricke veci, elektricke. To auto nie je najcistejsie a kazit sa bude. Pre to si ho normalne uzivaj a ci budes jazdit ako dedo alebo tazit z auta to, na co je urcene je podla mna jedno :) Napriklad automat pri normalnom pouzivani a meneji oleja v pohode da aj 400 000km, tieto ZF boli oproti predoslim vydarenejsie.