Nedeľa, 13. Októbra 2019, 21:56
kludne by som povedal ze VTG, ale ked hovoris ze to sposobuje nieco aj pri startovani resp vypnuti motora.... Je pri vypnuti motora citit take trhnutie, alebo zakolisanie celym vozidlom? ak ano tak treba pozriet klapku v sani. Je k nej pristup aj zvonku. U motorov N47 ma ta klapka dve funckie. Prva je ze sa priviera pri regeneracii DPF filtra aby doslo k vyssej teplote vyfukovych plynov, druha je pri vypinani motora, resp. startovani. N47 uz nema podtlakove ulozenia motora. Prave tato klapka pri vypnuti motora zabezpeci kludny dobeh, bez zatrasenia celym vozidlom. Uplne jednoduche by bolo pripojit to vozidlo na diagnostiku... to je prva vec co treba stale spravit pri takych problemoch.....
Ak to nesuvisi s vypnanim motora, resp. po odpojeni tej klapky sa nic nezmeni, myslim ze je potrebne sa pozriet na VTG..... To jest elektronicky ovladana rozodovka. Samozrejme na vozidle treba mat poriadne pneumatiky a nesmie byt velky rozdiel medzi opotrebovanim prednych a zadnych....