... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

mmracing.sk
 
Shtookee
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 15.10.2013
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Gelnica

chybové kódy P 3263 a P1252

Utorok, 15. Októbra 2013, 12:58

X3 2.0D M47N2
Auto na 3jke okolo 2100ot, na 4rke okolo 1800ot. cuká, počuť že turbo prestane na krátke chvíľky tlačiť.
Klapky v saní nie sú, bola menená váha vzduchu, solenoid na egr, vyskúšaný elektrický actuator z vraj funkčného auta.
So starým actuatorom malo auto úplnú turbodieru medzi 2000 a 2500ot.
Môže to byť snímačom tlaku? actuatorom?
 
Shtookee
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 15.10.2013
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Gelnica

Re: chybové kódy P 3263 a P1252

Štvrtok, 24. Októbra 2013, 08:23

Ďakujem za vyčerpávajúce odpovede. Do auta bola s5 namontovaná el. regulácia turba, odstránené klapky zo sania a vyčistený snímač tlaku v saní. Auto chodí bez problémov.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12245
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: chybové kódy P 3263 a P1252

Piatok, 25. Októbra 2013, 09:27

Je to chyba 1252(P1252 Boost Pressure Actuator Short to B-)actuatora na turbe.....dost krat som to riešil, raz ide a raz zase nie....byva poškodeny....ta druha chyba je chyba váhy vzduchu, čo môže mať suvis z prvou chybou.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Shtookee
Autor témy
Príspevky: 3
Registrovaný: 15.10.2013
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Gelnica

Re: chybové kódy P 3263 a P1252

Streda, 6. Novembra 2013, 14:12

Regulácia je pôvodná a auto od namontovania funguje skvele. Na jednom fóre bol rovnaký problém a po vyčistení snímača tlaku zmizol...

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných