... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
zu. napísal:Vyzera dobre, akurat dovoz a prihlasenie z ciech stoji takisto ako dovoz z nemecka. z nejakeho dovodu to nema originalne bmw disky, co zvykne pokazit xdrive alebo signalizuje fuserinu.alebo potom je tu tento manual so 132t km
https://www.tipcars.sk/bmw-x1/suv/nafta/bmw-x1-2-0-118d-xdrive-1-maj-top-47553147.html
Tak asi na vsetky jazdene auta treba ratat s opravami, ci pri tomto viac ako na inych?
A kolko asi by mal clovek ratat na neskorsi servis?
Vdaka :)
pablohablo napísal:to akoze usetrene za (ne)vymenu rozvodov? ci zle to chapem? len ma tak zaujima, ze odkial beries istotu ze prave tento motor uz netrpi alebo nebude trpiet chorobou ako jeho predchodca?hlavne ma to zaujima preto, ze mam ten motor v aute a uz sa blizim k 160tis.km najazdu a coskoro by som uz aj uvazoval nad vymenou rozvodov aj napriek tomu ze je to B47...skus to nejako odbornejsie obhajit....B47 motorom (cize 1500 usetrenych oproti akemukolvek N47)...
pablohablo napísal:nebudem ta v nicom orpavovat, lebo ja nemam skusenosti a ani znalosti na to aby som tu podaval relevantne argumenty pre/proti. ani som tvoj nazor nechcel spochybnovat,ci vyvracat. chcel som sa jedine dopracovat k nejakemu nazoru na zaklade (tvojich?) skusenosti. ale predpokladam ze auta s motormi B47 este nemaju tolko za sebou, take vysoke najazdy aby sa dalo tvrdit ze trpia ci netrpia rovnakymi, ci inymi chorobami. tu zase nech mna opravia servisaci co maju skusenosti. ja som len uzivatel a citatel, cize ano, moze to byt aj paranoja alebo dobre vymysleny biznisplan servisakov, ktori ta presvedcia ze je to nevyhnutne menit pri najazde 180-200tisic.Skus ty napisat odborne preco by si ich na B47 menil, okrem dakej paranoje a svrbiacej penazenky, pre mna novinka. Ani s neskorsimi N47 to neni az taka tragedia ako by si mal po precitani prispevkov servisakov ktory z toho doslova ziju pocit vzhladom na to kolko sa ich predalo, hrkotat to bude ale pokial ja viem trhali sa najma tie skorsie rocniky. Kludne ma oprav.