Štvrtok, 16. Novembra 2017, 11:22
ono tam vela urobi viac faktorov:
-SK povod a jasna a dohladatelna historia
-majitel resp kamarat majitela ktoreho uz nejak ludia poznaju
-auto ktore komunita nejak pozna alebo vie co moze cakat
Prve a velmi dolezite pre prvy telefonat alebo mail je teda doverihodnost.
Uvediem niekolko prikladov. Nedavno sa predavalo Clio Ragnotti (moj znamy ktory sa zivi predajom dielov a privyrobi si obcas predajom nejakeho auta...). Auto bolo za super cenu az moc suoer cenu (co tiez uz zas niekedy a hlavne pri dovozoch na onej doberyhodnosti neprida). Auto sa predavalo par mesiacov a nakoniec si ponho prisiel kupca zo zahranicia so slovami ze u nich ked sa take vyskytne ide za dvojnasobok.
Druhy priklad: M3 F80 rocnik 2015, 41tis km. nadupana vybava s dvojspojkou, el kozennymi sedackami s vyhrevom, Harman Kardon, adaptivny podvozok... proste auto v cennikovej cene cca 15tis drahsie ako kolegove. Predavalo sa cca pol roka a slo nakoniec pod cenu kolegovej. Ano bolo to o rok starsie a mala dvojnasobok km, ale vyssia obstaravacia cena a fakt ze skoro vsetci tvrdia ze tam musi byt dvojspojka aby sa to dalo predat hovori ze by sa malo dat take auto predat drahsie alebo max za rovnaku cenu. Tym chcem povedat ze pri predaji auta od prveho majitela, kde je vsetko objektivne tip top, 100% preukazatelna historia, zaruka... Netreba dat na tlak a nazory “to sa bude zle predavat...”
Tym nas nakrmili napr v Auto Palace kde ich touto cestou pozdravujem. Mohli by uz nadriadni v CR pochopit ze celkovy obraz o ich firme je aj o ako tak slusnej ponuke vykupnej ceny ich zakaznikom, nie tie priam urazlive ponuky. Bolo by mi kokotno ako zastupcovi tejto firmy tvrdit ze “zial vam viac nemozeme ponuknut” a potom auto ponuknut bez hanby s 10tis Eurovou marzou. Nemam problem s tym ked by si na tom chceli zarobit 2-5tis Eur ale 10tis mi pride skutocne nenazrane a neslusne